CRO

Shoutbox

Zadnja poruka prije:: 3 sati, 19 minuta
  • guest_2957 : koga boga
  • Jozo B. : o sta ima
  • guest_4377 : skinite ovu anketu, sviju vam
  • guest_6919 : ima ali se dobro topi
  • guest_1047 : imali snijega u duvno???
  • guest_3993 : meraba,mislim
  • guest_3993 : meaba pucanstvo
  • guest_9606 : bbbb
  • guest_1860 : Jutro svima.Pozdrav iz Mostara.
  • guest_1235 : Dobar dan.
  • guest_4338 : Dobar dan svim TGljupcima, a najprije meni.
  • Tomislav : Dobro jutro svima koji vec jeste ili c :Dete posjetiti Tomislavcity!
  • guest_1942 : bravo
  • guest_7887 : Stani malo. Ja mislin da je TG HRVATSKA:
  • guest_9786 : Ova Dalmatinka moze u Guinessovu knjigu rekorda. Bice je jedina sta je na BiH portalu
  • guest_3457 : Dok vecera ne bude gotova.
  • guest_2572 : ima li dalmatinke
  • guest_2572 : ima li vas
  • guest_9648 : uzivaj
  • guest_7887 : Bok.
Zovko
PAO DOGOVOR HRVATSKOG I HDZ-A BIH 'Nitko ne smije imati prebivalište u dvije države'
covicuhrvatskoj.jpgČelnici HDZ-a razgovarali su danas s izaslanstvom HDZ-a BiH o prijedlogu izmjena Zakonu o prebivalištu, te je zaključeno kako nitko ne smije imati prebivalište u dvije države, ali i kako će se između dva saborska čitanja toga zakona pokušati pronaći zadovoljavajuća rješenja za Hrvate u BiH Predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović izjavio je novinarima nakon dvosatnog sastanka u središnjici HDZ-a, kako je rasprava bila žustra, ali i izrazio uvjerenje da novi zakon ni jednom Hrvatu neće dati valjan razlog da iseli iz BiH.

'Poslije ovih razgovora, uvjeren sam da će ova Vlada RH učiniti sve da ni jedan Hrvat nema razloga da napusti BiH zbog ovakvog zakona', rekao je Čović. Naglasio je da se Hrvati u BiH boje gubitka socijalnih prava.
'Naravno, to je ključ svega', rekao je predsjednik HDZ-a BiH Čović, naglasivši da je od čelnika HDZ-a Hrvatske dobio obećanja kako će se tražiti niz tehničkih rješenja u tome smjeru. 'Duboko sam uvjeren da ni jedan Hrvat neće imati razloga napustiti BiH zbog ovog zakona, bez obzira jesu li u pitanju stečena prava, kada su u pitanju stradalnici Domovinskog rata ili neka socijalna davanja', istaknuo je Čović.

Izrazio je i očekivanje da će se u idućih šest mjeseci u zakon ugraditi rješenja koja će spriječiti odlazak Hrvata iz BiH. Čović je također kazao kako će zastupnici iz 11. izborne jedinice kroz saborsku raspravu nastojati ugraditi optimum rješenja HDZ-a BiH, no nije precizirao u kojem segmentu očekuje izmjene predloženog zakona.

Dodao je da će o zakonu odlučiti Hrvatski sabor, a da će se Hrvati u BiH pridržavati zakona. Predsjednici HDZ-a Jadranki Kosor zahvalio je što je s prijedloga izmjena zakona skinuta oznaka hitnosti.

Glavni tajnik HDZ-a Branko Bačić naglasio je kako je razgovor protekao u prijateljskom ozračju, te da su iznesene bojazni vezani uz gubitak socijalnih prava.'Mislim da je tu problem bio zbog nerazumijevanja čitavog teksta zakona, ali i da smo danas kroz raspravu utvrdili da do toga neće doći', rekao je Bačić.

Objasnio je kako je dogovoreno da se kroz proceduru u Hrvatskom saboru pokušaju uskladiti stajališta, kako bi zakon zadovoljio i Hrvate u BiH. Na pitanje hoće li Hrvati s prebivalištem u BiH i dalje imati socijalna prava, Bačić je odgovorio kako 'hrvatski državljani koji žive izvan Hrvatske, nemaju socijalna prava koja imaju (hrvatski) državljani s prebivalištem u Hrvatskoj'.

Rekao je i kako nema podatke koliko Republika Hrvatska daje za socijalna prava hrvatskih državljana s prebivalištem u dvjema državama.(TP)
(čitanja 385)
Komentari (70) >>
Nisam nešto optimističan
napisao Lux, 05 02, 2010

Stalno se spominju oni koji žive u BiH, a imaju prijavljeno prebivalište i u Hrvatskoj. A što je s onima koji žive u Hrvatskoj, a imaju prijavljeno prebivalište i u BiH? Mislim da je njih čak i više nego onih prvih. Više manje svi oni koji su otišli studirati (ili raditi) i ostali živjeti u Hrvatskoj nisu se odjavljivali u BiH. Po novom zakonu će se morati odjaviti u BiH ako žele živjeti u Hrvatskoj. Problem je u tome što se porez (PDV) općinama u BiH raspoređuje i na osnovu broja stanovnika, pa će zbog ovoga doći do smanjivanja proračuna u općinama u kojima žive Hrvati. Jednako tako će ti koji se odjave iz BiH biti izbrisani s biračkih popisa i neće moći sudjelovati na izborima, pa bi Hrvati mogli ostati bez vlasti u onim bosanskohercegovačkim općinama i županijama u kojima su danas u tijesnoj većini.

hitnost haveru
napisao haman ha halve hairlija, 06 02, 2010

Mashala dobar dogovor kao sto i sam naslov ovog teksta veli...I sta reci to bi bilo to sada ostaje samo pitanje kuda sa prknom? smilies/cheesy.gif

super
napisao osobna, 06 02, 2010

Glasaliste za ovu bandu ne kukajte ovoste sami trazili jase nisam ništa bolje ni nado samo kad vidim konas prestavlja u zagrebu.Sadce izbori u bosni a vi dragi moji sugrađni opet poletite dati gles HDZu.

za osobnu
napisao faul, 06 02, 2010

isto ti to dodje dao glas za HDZ,HSP,SDP,SDA,ZA BOLJITAK,SDS...,svi gledaju svoje osobne interese i uvijek ce gledat,a obicne ljude tko sljivi,uzas

d
napisao SrdjoWLan, 06 02, 2010

joji pravopis, pravo se namuci da procitam komentar smilies/smiley.gif


Pametni
napisao Prravopisac, 06 02, 2010

a jesi ti skolovan i sto je najgore mislis da si pametan. je ti pravopis u tikvi tovare glupi

pravopis
napisao tadija, 06 02, 2010

koji pravopis ovo je inrernet nije covik piso lektiru pa ga prozivas sta si ti lektor

politika je k....a
napisao studenac, 06 02, 2010

Ljudi ko se bavi politikom ?Ko prica o postenju?Ko sidi u saboru ko figura .Svakog postenog covik bi bila sramota.A vidite .Neznaju oni za sramotu Tosu nasi politicari

...
napisao hdz rh, 06 02, 2010

Ne razumijem gdje je problem što nećemo imati dvije osobne,moj Čova daj ljudima da rade pa će imati osobnu BiH,ovo je problem što Hrvati iz BIH neće moći glasovati za Čovine udbašiće

...
napisao duvno, 06 02, 2010

ma i triba tako, to znači da sav novac iz hrvatske se troši u bih, a pogotovo rodilje koje zive u herceghovini a iđu rađat u hrvatsku, samo radi novca

mjenjam misljenje
napisao rely, 06 02, 2010

Dat cu svoj glas bilo kojoj stranci samo ne vise HDZ-u

...
napisao general drinjanin, 06 02, 2010

BOJKOTIRATI SVE PROIZVODE IZ HRVATSKE, NE KUPOVATI IH I NE TROŠITI. PA ĆE TE VIDJETI KAKO SE POLITIKA MIJENJA

...
napisao dios, 06 02, 2010

poslušajte generala mjesec dana ništa hrvatsko netreba kupit. ihrvatska je u ku.rcu


??????
napisao avatar, 06 02, 2010

a stoce biti sa onima koji su iz bih imaju hrvatsku putovnicu a zive u nekoj stranoj zemlji...npr.CH,A,D...??

...
napisao gb, 06 02, 2010

ovo je još jedan udarac za hrvate iz bih samo neznam kako ovi majmuni šta nas ko fol zastupaju olako pristaju na komunističke planove

...
napisao student, 06 02, 2010

pa normalne stvari... fizicki se ne mogu imat 2 prebivališta, to nema logike... a sta se tice studenata, postoji boravišna dozvola koja se daje na godinu dana, i koja se vadi na mjestu di boraviš....
a ako odlucis ostat u Hrv onda se prebacujes za stalno..tj vadis prebivalšte...
koja prepucavanja ono oko elementarne stvari...

O UNIJO ovo smisla nema,..............................
napisao nika, 06 02, 2010

Kako to da se stalno podmeće Hrvatima iz BiH,a za vrijeme izbora iz Srbije karavane glasača koji koriste sva prava i muzu lovu iz Hrvatske,a žive u Srbiji

o uniji
napisao za nika, 06 02, 2010

nika svaka cast za komentar smilies/smiley.gif

...
napisao nika, 06 02, 2010

Hvala smilies/wink.gif

Poziv na bojkot
napisao ari, 06 02, 2010

bojkot hrvatskih proizvoda i glasujem za SDP,
jer gledaju samo kako da ustede novac na nama
a kad zaradjuju novac na nama prave se englezi smilies/smiley.gif
bih je glavni uvoznik hrvatske tj hrvatka je najveci izvoznik u bih a vrijeme je za bojkot

Tijekom prošle godine iz Hrvatske je u BiH izvezeno roba u vrijednosti od milijardu i 583 milijuna konvertibilnih maraka (oko 948 milijuna eura)

Hrvatska je i u 2009. godini zadržala prvo mjesto na ljestvici najvažnijih vanjskotrgovinskih partnera Bosne i Hercegovine, potvrđuju podaci koje je u utorak objavila Agencija za statistiku BiH (ASBiH),
BiH je u istom razdoblju najviše i izvozila u Hrvatsku i to u vrijednosti od 944 milijuna konvertibilnih maraka (oko 482 milijuna eura)
vrijeme je za bojkot

za arija
napisao nika, 07 02, 2010

lLjutiš se i to je normalno,pozivaš na bojkot a ne razmišljaš kolika bi šteta bila za BiH i gdje bi te sve proizvedeno u BiH namjenjene hrvatskom tržištu izvezao? Koje to svjetsko tržište ? smilies/smiley.gif

za arija
napisao nika, 07 02, 2010

oprosti na greškama u pisanju,nemoj biti ljut,dobro se odmori i mozda sutra bude vedrijih tema za komentare.laku noć smilies/smiley.gif

...
napisao zdenka, 07 02, 2010


Bašsam se pitala dokle će Lijepa naša moći izdurati ovo. Vrime je i bilo da se ovome stane ukraj. Jedini pravi način da se pomogne je da se osovimo na svoje noge,, da radimo,da ono što proizvedemo prodaMO. Meni osobno nikad nije palo napamet da išta tražim od napaćene nam mlade države, a mogla sam puno više od generala ili što već je. Pomozimo našoj Hrvatskoj, pomoći će i ona nama. Ljudi moji, moramo raditi, svatko di se najbolje snalazi.Pomoćje za invalide i bolesne.

bjedo od Hrvatske vlade
napisao gastabajter, 07 02, 2010

Stace od oni ljudi koji imaju prijavu u D:CH:A itd a istovremeno i Hrvatskoj.
I oni se moraju odlucit .

sportasi
napisao duvnjak, 07 02, 2010

jeli ovo vrijedi i za sportase iz hercegovinew koji drze hrvatski sport na nogama

firer
napisao akcelerator, 07 02, 2010

Jedan narod ,jedna država,jedan vođa (hrvatski ili san pojedinaca koji bi ili su željeli biti vođe).Onaj koji uspije to napraviti ući će u povjest kao novi predsjednik JUGOSLAVIJE

news
napisao bura, 07 02, 2010

evo pogledo sam tu tvoju famoznu stranicu, nije loša, ali ako već imaš CRNKU kroniku onda bi tribali otvorit i jednu za plavuše. smilies/grin.gif

hercegbosna
napisao jure bolotin, 07 02, 2010

Evo jedan lipi hrvatski katolički tekst iz biblije iz starog zavjeta iz petoknjižja iz knjige postanka za brinjanku hrvaticu koja ima 20 ili 22 god. koja je visoka najmanje 175 cm koja je bogata koja zna dobro kuvat i koja je lipa i zgodna kao pjevačica majda iz grupe karma. Jakov bježi iz Harana
31
1 Uto Jakov dozna kako Labanovi sinovi govore: "Sve dobro našega oca uze Jakov; i od onoga što bi moralo pripasti našem ocu namaknuo je sve ono bogatstvo." 2 A opazi Jakov i na Labanovu licu da se on ne drži prema njemu kao prije. 3 Tada Jahve reče Jakovu: "Vrati se u zemlju svojih otaca, u svoj zavičaj, i ja ću biti s tobom!"

hercegbosna
napisao jure bolotin, 07 02, 2010

4 Jakov onda pozove Rahelu i Leu u polje, k svome stadu, 5 pa im reče: "Ja vidim na licu vašega oca da se on ne drži prema meni kao prije; ali Bog oca moga sa mnom je bio. 6 I same znate da sam vašega oca služio koliko sam god mogao; 7 pa ipak je vaš otac mene varao, deset mi je puta plaću mijenjao. Ali Bog nije dopuštao da mi nanese štetu. 8 Ako bi on rekao: 'Svaka šarena neka bude tebi za naplatu', onda bi cijelo stado mladilo šarene; ako bi opet rekao: 'Prugasti neka budu tebi za plaću', onda bi cijelo stado mladilo prugaste. 9 Tako je Bog uzimao blago od vašeg oca pa ga meni davao. 10 Jednom, kad se stado oplođivalo, nenadano vidjeh u snu da su jarci u stadu, dok su se parili, bili prugasti, mjestimično bijeli i šareni. 11 Još u snu anđeo Božji mene zovne: 'Jakove!' 'Evo me!' rekoh.

hercegbosna
napisao jure bolotin, 07 02, 2010

12 A on nastavi: 'Primijeti dobro da su jarci u stadu što se pare prugasti, mjestimično bijeli i šareni. Ja sam, naime, vidio sve što ti je Laban činio. 13 Ja sam Bog koji ti se ukazao u Betelu, gdje si uljem pomazao stup i gdje si mi učinio zavjet. Sad ustaj i idi iz ove zemlje; vrati se u svoj zavičaj!'"
14 Nato mu Rahela i Lea odgovore: "Zar još imamo baštinskog dijela u svome očinskom domu? 15 Zar nas otac nije smatrao tuđinkama? Tȁ on je nas prodao, a onda je pojeo novac što ga je za nas dobio! 16 Sve bogatstvo što je Bog oduzeo našem ocu zbilja je naše i djece naše. Zato izvrši sve što ti je Bog rekao!"
17 Nato Jakov naprti na deve svoju djecu i svoje žene; 18 pred sobom potjera sve svoje blago, sva svoja dobra što ih je stekao, stoku što ju je namaknuo u Padan Aramu: krenu u zemlju kanaansku, k svome ocu Izaku.


iseljavanje
napisao škorpion, 07 02, 2010

Nisam siguran da će se svi Hrvati iseliti zbog prebivališta, ali zbog Čovića bi mogli se iseliti

SVIMA UKINUTI NEZASLUZENE PRIVILEGIJE
napisao zupanjac, 07 02, 2010

Zar je trebalo toliko vremena dase takvo nesto napravi ma masa ovih nasih izginu putujuci radjat u hrvatskoj dabi dobili sitne novceee,,,i to tudje Ukidajte to sto prije

za nika
napisao ari, 07 02, 2010

sve se vrtio oko novca , nije njima briga do statusa nego samo do novca ,
vrijeme je da im uskratiom novac koji zarade iz bih
a to je jedino bojkot hrvatskih proizvoda na 6 mjeseci smilies/smiley.gif

Iz Hrvatske je u BiH izvezeno roba u vrijednosti od milijardu i 583 milijuna konvertibilnih maraka (oko 948 milijuna eura)
BiH je u istom razdoblju najviše i izvozila u Hrvatsku i to u vrijednosti od 944 milijuna konvertibilnih maraka (oko 482 milijuna eura)

za hos
napisao ..., 07 02, 2010

pogotovo ce dodik glasat za taj entitet alise ni po guzici pocesat nece da da komad posavine ..... sto ce reci pisi propalo

...
napisao pepe, 08 02, 2010

Nažalost tribat će se olučit gdje živjeti a na žalost Hrvata u BiH zbog stanja u BiH gdje nema posla nema nikakvih socijalnih prava itd. izbor je jasan, pravac Hrvatska.Ako ikad opet dođe do rata a Balkan je oduvijek takvo područje gdje prvo plane, onda će se Hrvatska branit u Imotskom, Vrgorcu, Metkovicu itd., jer neće bit tamo netko tko će svoja pleća podmetnut na Kupresu, Rami, Mostaru...

biti svoj
napisao deutsche SS, 08 02, 2010

Tko ima koristi od duplog prebivališta? Oni koji dobivaju socijalne naknade, a nisu ih zaslužili. Ima tu i sirotinje. No nije iskorištavanje "Domovine" način kako doći do novca. Ne triba nama pomoć iz Hrvatske, ako sami marljivo radimo i borimo se za svoje interese. Borba znači i da RH kažemo "ne" ako je to u našem interesu, a ne da se stalno ponašamo ko prosjaci. Odrastao čovik se iseli iz ćaćine kuće i kaže ćaći šta misli, ako ga ćaća terorizira. I opet ćaća ostaje ćaća i m***r m***r. A mi ko kakva dica koja m***r mole da im opere gaće.

zbacit Čovića
napisao deutsche SS, 08 02, 2010

Hrvati HB bi morali konačno s vlasti zbacit ove kriminalce i lopove iz UDBE pa će biti lakše. Još uvik našim sudbinama odlučuju partijski kadrovi: Čović, Ćoza, Bošnjak i drugi.

...
napisao im, 08 02, 2010

ŽIVIM U ZAGREBU ALI RADIM U BIH.NISAM MOGAO DOBITI RADNU DOZVOLU U BIH JER SAM ROĐEN U BIH.ZBOG TOGA SAM IZVADIO OSOBNU BIH KOJU MORAM IMATI ZBOG RADNOG ODNOSA.NEMOGU SE ODJAVITI IZ ZAGREBA JER TAMO IMAM KUĆU A NEMOGU IZ BIH JER TAMO RADIM.ŠTO MI JE ČINITI.

regnum regni non proskribit legis
napisao Ante Matić Delmin, 08 02, 2010

Može li Hrvatska svojim zakonom natjerati hrvata koji u Švicarskoj ima prebivalište (stalni boravak) da odjavi prebivalište u Hrvatskoj. Ne može. Bez obzira po kome osnovu ima prebivalište u Švicarskoj. Ne mora biti zaposlen. može živjeti tamo kao član obitelji ili nešto drugo. Može li Austrija uvjetovati našim Hrvatima dobivanje stalnog boravka odjavom prebivališta iz Hrvatske. Ne može. Može li Hrvatska Hrvatu koji dođe iz Njemačke prijavu prebivališta uvjetovati odjavom boravka iz Njemačke. Ne može. Hrvatski državljani koji žive u BiH su po Ustavu RH pod posebnom skrbi Hrvatske.


kraljevstvo kraljevstvu ne psopisuje zakona, nastavak
napisao Ante Matić Delmin, 08 02, 2010

Ta posebna skrb bi se prema predloženoj izmjeni Zakona o prebivalištu sastojala da bi imali manja prava od Hrvata koji žive ili rade u zapadnoj Evropi, manja prava od hrvatskih Srba koji se namjeravaju vratitiu Hrvatsku ali čekaju da im se obnovi i opremi kuća kakvu nikada do sada nnisu imali. Šta preostaje Hrvatima u BiH. Preostaje im da kažu Hrvatskoj nak se prestane skrbiti o njima jer će onda imati prava barem kao i Srbi. Prava iz socijalnog i zdravstevenog osiguranaj među suverenim državama uređuju se posebnim sporazumom bez obzira na dvojna državljanstva ili dvojna prebivališta. Popisi birača za državu slažu se u jedinstveni popis po izbornim jedinicama i nije uopće moguće da neko bude na popisu u dvije izborne jedince jer je osnov upisa matični broj koji se ne smije i ne može poklopiti. Jedna osoba može imati samo jedan hrvatski matični broj. Ej Hrvati Hrvatska vas zove. Kuda?

...
napisao konj, 08 02, 2010

svatko ko ima dvojno prebivaliste,odjavit ce ono iz BiH;tako da ce oko 26000 Hrvata bit manje uBiH aznate sta to znaci veliku katastrofu za BiH Hrvate.Bolje je da Jadranka jos jednom dobro razmisli o sudbinini BiH Hrvata. BOG I HRVATI:

za konja
napisao kvisko, 08 02, 2010

ma kakav si ti konj,COVIC JE KONJ.

Za Antu Matic Delmin
napisao Niko i ništa , 08 02, 2010

KUDA kao i uvik na krizni put .Blajbursko polje Hude jame i da ne nabrajam vise Sa ovim je sve rečeno Kako se dobro skrbe o nama pa tako i sada.Dejton pa sad i osobne prijave Ja bih vas molio nemojte vise skrbit o nama priskupo plaćamo .Neki zivotom neki novcim A ZASTO

za arija
napisao nika, 08 02, 2010

Interes i novac uvijek idu ruku pod ruku pa tako i u ovoj situaciji.Mozda da je BiH u pozuiciji Švice ili neke druge drzave EU,očekivana bi bila borba samih Hrvata iz Lijape naše da postanu Bosanci pozivajući se i na babine pra,pra,korjene.Moguće da bi za te prilike i naša Jaca poželjela biti Herceg-Bosanka.

Ante Matiću
napisao deutsche SS, 08 02, 2010

A i ti ga serkaš. Naravno da svaka država može propisati da se ne moš prijaviti u njoj ako imaš negdje drugdje prebivalište. smilies/grin.gif

za deuchera
napisao nika, 08 02, 2010

ne diraj Matu,papir sve trpi kao i ovaj portal smilies/wink.gif

za deutsche SS
napisao perfekt, 08 02, 2010

Ima nešto u tebi, ispričavam se na izraazu, seratorsko i lokal-nepodnošljivo. Ti uporno i opetovano uspopređuješ i izjednačuješ čovića i ćozu, tj. njihov istovijetan udbaški i komunistički put. To može samo mulac ili budala, STANI PRED OGLEDALO I MALO SE ZASRAMI. ni od koga, doslovno NI OD KOGA, (osim vas nekoliko anonimnih jadnika) nisam čuo niti dobio informaciju o ćozinoj komunističkoj i udbaškoj prošlosti. A znaš zašto-zato što je čovjek glede toga ČIST, a isto tako ga ne razvlače po sudovima...

vjerovali ili ne
napisao nika, 08 02, 2010

Kakav udbaš Ćoza,???????Pa nije on generacija Boška Buhe!

za nika
napisao ..., 09 02, 2010

smilies/grin.gif nakon ovoliko tuge i jada na cilom postu, konacno sam se malo nasmijo

ukinuti
napisao motordzija-konjanik, 09 02, 2010

svima novcane privilegije iz RH,nije nimalo u redu biti prijavljen npr. u I motskom,a zivit na podrucju nase opcine i dizati porodiljne naknade i ine i pravit se HRVATOM,kada volite toliko HR-odrecite se nezasluzenih m***rijalnih dobara,varate samo LIJEPU NASU.Coza je jedino mogao biti Titin pionir,a ne udbas-mislim da mu je i otac bio mladji od B.BUHE

za perfekta
napisao deutsche SS, 09 02, 2010

Ajde šta se ljutiš. ćoza je bio u partiji, vladao je Duvnom, a vjerojatno i danas vlada. Godinama je glavni gazda, a pogleddaj Duvno kako izgleda. I sad kad nije više na vlasti, formalno, onda je on pravi fratar. Komu ti pričaš? A anonimnost? Pa nisam čuo za duvanjsko prezime "perfekt". Prema tomu ne seri. ćoza i čović su u istoj partiji učili, u istoj odrasli, u istoj vladali. samo je ćoza prid kraj prišo u HSP, a ovaj osto u HDZ. Ja imam u sebi dozu nepodnošljivosti prema Duvnu? Prema tim isluženim lopinama u politici, da. Prema Duvnu ne. Živim tu, plaćam porez i ljutim se. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

za deutscha ss
napisao gestapo, 09 02, 2010

nese sekiras,skodi zdravlju,zisku.?zar tog,cozu,nisu birali u pocetku HDZ-ovi biraci,iz cijih si ti takodje redova-i ti si mu davao biracki glas-a sada ti ne valja,cemu toliko licemjerje?,i svecevici su ljudi pa su i oni grijesni ljudi-onaj tko radi taj i grijesi-stara poslovica.navedi mi "pogresne"RADNJE KOJE JE COZA NAPRAVIO-kada ga vec nazivas izraubanom-isluzenom lopinom,a za izgled duvna svi smo pomalo krivi

za kolegu
napisao deutsche SS, 09 02, 2010

od kuda ti ideja da sam ja birač HDZ-a? Ja sam samo rekao da plaćam poreze. smilies/grin.gif smilies/grin.gif Živcira me kad se Ćoza i njegovi puleni tako distanciraju od HDZ-a, a oni su ga stvarali i gradili. Dok su tamo mogli bili su tamo, pa onda kad su vidili da ne mogu više prave se fratri. prema tomu ja nisam birač HDZ-a i sličnih partija. smilies/grin.gif

...
napisao Pan, 09 02, 2010

Šta ste svi tako ogorčeni na te naše porodilje?
Primaju porodiljski u RH, pa šta?
Tko će im drugi dati ta primanja? Možda BiH?
Tko god radi u privatnika ne prima ništa dok je na porodiljnom dopustu, Zavod za zapošljavanje također ne daje ništa; pa od čega da žive ti ljudi?
Prirodno je da, kao hrvati, traže pomoć od Republike Hrvatske, ta neće valjda od Republike Srpske.
I naknada nije tako velika (nekh 1300 kn) mjesečno.
Ja ne primam ništa od RH ali mi je drago da te naše porodilje kao prvo RAĐAJU HRVATE U BIH i naravno neka prime tu porodiljnu naknadu.
Mislim da vam je svima poznato od kad je Hrvata u BiH da su ginuli po hrvatskom zastavom.

za deutsce
napisao Ante Matić Delmin, 09 02, 2010

Pravne maksime, pravna pravila, zakoni, međunarodni sporazumi za tebe su "špansko selo". Ti se u to razumiš ko magare u kantar. Pametniji si kad šutiš.

za deutscha ss
napisao gestapo, 09 02, 2010

ta mi je ideja pala na um,da si iz redova HDZ,zato sto si se okomio na Cozu ili si nesto previse kritican prema njeme.ja jednostavno nemogu podnijeti(probaviti,akceptirati)to kada se napadaju ljudi bez dokaza,mislim da je coza sam sebe stvorio svojim radom,znanjem,zalaganjem...,a ne nikakve "partije".isto tako mislim da nasega aktualnog nacelnika nitko nije stvorio,nega da se sam izborio zato sto je.I.Vukadin je mlada osoba,ambiciozna,obrazovana i zato bi se trebali svi udruziti da nadvladamo sve probleme,a nE non-stop pljuvati jedni po drugima-A STO CES TAKVI SMO MI ZAVIDNI-ZAVIDIMO NA TUDJEM USPJEHU/sima/ i otuda tolika doza nesnosljivosti prema gradskim ocima.pozdrav

neka... neka
napisao jedna, 09 02, 2010

tribat cemo mi vama prije nego vi nama smilies/angry.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif

za jednu
napisao pile, 09 02, 2010

a tko ste vi,a tko smo mi? smilies/wink.gif smilies/cool.gif smilies/shocked.gif smilies/wink.gif

...
napisao hm, 09 02, 2010

jel plemeniti Niko Lozančić bio na sastanku u Zagrebu...hahahah


ZA GESTAPO
napisao perfekt, 09 02, 2010

Baš se slažem s tobom, uz jednu napomenu; kada se po prošloj vlasti pljuvalo (opravdano ali i vrlo često neopravdano) nisam zamijetio da si napisao ovakav komantar ili nešto slično. Znači, sada idemo graditi zajedništvo ( i slažem se i prihvaćam) ali to podrazumijeva uvažavanje svih i prezentaciju realne priče, radilo se o bivšim, sadašnji ili budućim. Nažalost, ova sredina je predugo zaslijepljena HDZ-om (koji je doživio totalni preobražaj u odnosu na prošlo vrijeme) i sve loše se pripisuje onim drugima, u ovom slučaju HSP-u... Reci pošteno, ima li smisla!?'?

ZA PERFEKTA
napisao gestapo, 09 02, 2010

Drago mi je da se slazes sa mnom,slagali smo se mi isto tako u vecini komentara,samo sam uzeo ovo kodno ime kao svojevrsni odgovor na deutsheovo SS,sale radi,mislim da sam jedan od onih koji su argumentima branili Cozu,a i Prku jos od od mjeseca studenoga i 10.godisnjice kapi ljubavi...,zasto pljuvati po ljudima non-stop kada oni nisu cak niti procesuirani,osudjivani,i nazivati ih lopinama i slicnim pogrdnim imenima-covjek je nevin dok mu se ne dokaze krivica-za njih nema nikakvih dokaza da su upleteni u nekakve malverzacije i sl.A ovo sto si naveo da se pripisuje sve lose onim drugima-to je mozda znak slabosti,odnosno nedostatak ideje o dobrom politickom programu koji bi pridonio boljitku nase opcine,pa udri po politickom protivniku iz dopustenih i nedopustenih oruzja,...,pozzdrav smilies/wink.gif

za gestapoa
napisao ljubuša, 09 02, 2010

Napokon više nego suvisao komentar,da je pljuvanje drugih bez argumenata slabost i nedostatak kreativnosti.Pozdrav!

ZA LJUBUSU
napisao gestapo, 09 02, 2010

TO SE ODNOSI NA OBE POSVADJANE POLITICKE FRAKCIJE U TG-u,.Jedino tako sakupljte jeftine politicke bodove-dajte ljudima podastrite svoj politicki program-program iz predizborne kampanje,koliko ste ispunili ta obecanja koja ste dali pucanstvu opcine u vasoj predizbornoj kampanji.ja ne "lajem"radi ovih sto su na vlasti nego radi NARODA-koji je u vecini slucajeva obmanut i izvaran-izigran,.JA vam zelim svima puno uspjeha u vasem politickom radu i da ostvarite ono sto ste zacrtali,i jedni i drugi,na dobrobit duvanjskog covjeka.pozdrav smilies/cool.gif

U Zenicu kada pođem ja
napisao Slavonac, 11 02, 2010

Napokon će griješnici završiti tamo gdje im je mjesto ,na ovom svijetu.
I na onom svijetu će im se suditi ,a vjerujem da će suđenje biti pravedno.
Pozdrav iz Slavonije!!!

za kolegu kotolički gestapo
napisao deutsce SS, 12 02, 2010

Prijatelju, ti pišeš ko fratar, triba se podnositi, volit i pomagat. Lipo, ali nažalost nije tako. Govoriš o programu ko da se program ispunja u dvi godine i odma kad ljudi zamisle da bi tribalo bit gotovo. Mislim da Vukadin ispunja svoj program poprilično dobro, radi se i napreduje. Ćoza možda nije radio za UDBU, ali je bio u partiji!!! onda je bio u HDZ, pa u HSP-u dakle sve do zadnjih izbora u strukturi vlasti. Pa ko je onda odgovoran da je općina u ovakvom stanju? Oni koji su kao Ćoza desetljećima drmali ili mladi političari koji su preuzeli kasabu prije godinu i pol dana? Pa nisu valjda svi tako blesavi ko što misli perfektni prka i moralni Ćoza.

za deutsche SS
napisao gestapo, 12 02, 2010

Nisam mislio bas osobno na Vukadina,on je najmanje odgovoran za stenje u opcini-po meni nije nimalo odgovoran.stavio sam naglasak na obadvije zaracene frakcije i njihovo ranije vladanje,to sto je Vukadin clan HDZ;njega ne svrstavam u taj lanac prijasnje odgovornosti-sada se ima priliku dokazati kao vodja(mudar i pametan) i cvrsti karakter koji ce se znati nositi sa problemima koje je naslijedio od bivsih vlasti HSP i HDZ.zato mislim isto tako da je svaka dosadasnja vlast imala vise dobri nego losih poteza,mala smo sredina zasto se razjedinjavati i kopati rupu pod drugima.pozdrav smilies/wink.gif

razlika između heroja i zločinca je samo u kutu gledanja
napisao perfekt, 12 02, 2010

Hm, ne može se govoriti da je npr. Vukadin oličenje poštenja, pameti, dobrote ili nepoštenja, gluposti i neznanja. Sposobnost? Moguće, dopuštam, ali mjesto načelnika nije baš idealno za odrađivati takorekuć, pripravnički staž, tu se nema vremena izgrađivati, tu moraš već biti izgrađen, ali... dobro. Vukadin nije išao na izbore kao neovisni kandidat, nego kao član HDZ-a, a, nadam se da će se i dojčer složiti, najgori period u političkom i gospodarskom propadanju nastao je od 1995, 6 pa do 99, 2000. Od stvaranja institucionalnog pokvira, odnosno dogradnje Daytona i aktivne uloge, vladajući HDZ je zbrinjavao svoje "kadrove", zaokruživali su pojedinci i grupe svoja interesna područja. Privatizacija, dokapitalizacija, tko ju je osmislio i provodio i kada Zna se dobro da je to najveća legalno učinjena pljačka.

...
napisao perfekt, 12 02, 2010

To je politika (u kojoj svakako ima i časnih i poštenih ljudi) koja do danas nije uradila nikakav pomak u svome profiliranju, drugačijem odnosu prema poslu kojim se bavi...napravila je razdor tako da su mnogi bili prisiljeni razići se od takvih ljudi. I da se vratimo na početak, Vukadin je izdanak te politike (nije nužno da bude pokvaren ili negativac, ta još je mladac). Uvjeti u kojima je radila bivša perfektna, pluskvamperfektna, poluperfektna i ...etna vlast (je li tako admine), su bili sve samo ne normalni.

...
napisao perfekt, 12 02, 2010

Posebno ako znamo da su svi oni koji nisu u HDZ-u prokazivani kao neprijatelji, izdajnici, čuvari jugoslvije, ili, u najmanju ruku, tako mali i sitni hrvati. Pomalo se javljam sa svojim komentarima, jer jedna grupica na ovom portalu očigledno ima zadaću da stalno, osmišljeno i sustavno skreće pozornost sa bitnih problema i zastajkivanja (da ne kažem zamuckivanja) sadašnje garniture prebacujući sve na one bivše. A znam da nije baš tako, godina druga teče... I da naglasim, ovo je moje mišljenje koje nikada neću iskazivati kroz psovke, pljuvanje i mržnju. Još nešto za gestapovca - svatko u životu, pa i u politici najčešće naslijeđuje probleme. A koji je to političar po dolasku na vlast izjavio da je naslijedio sve najbolje!?

za perfekta
napisao gestapo, 13 02, 2010

slazem se sa Vama kolega,samim rodjenjem naslijedjujemo kojesta(genetski kod...),mozda me niste dobro skuzili ili sam pogresno napisao redoslijed vladanja,Vukadin je naslijedio probleme od bivse vlasti HSP,a Ovi od bivse HDZ-ove vlasti...,nije bilo lako raditi i nositi se sa pröblemima i uz to kako tako uspjesno voditi opcinu!I jos po meni bitno je sto sam napisao,a TO JE DA JE BIVSA VLAST I JEDNA I DRUGA IMALA VISE BOLJIH POTEZA NEGO LOSIJIH,ja se samo divim bivsim vlastima kako su uz sve te probleme smogli snage i sposobnosti tako dobro(PO MENI) vladati.pozdrav

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 
« Prethodna   Sljedeća »
Microsoft