Konačno Latinica
Ocjena: / 2
LošeOdlično 
latinica_.jpg Nakon 20 godina sotoniziranja, anatemiziranja, prikrivenog rasizma i otvorene difamacije Hercegovine konačno je usred Latinice do srži potučena mitska slika o braheokefalnim Hercegovcima. Mit koji se u raznoraznim medijskim tvornicama kontrole misli uspješno gradio s neskrivenim žarom...

Svašta je Denis Latin provlačio, povlačio i podvlačio kroz Latinicu proteklih godina. Stotine tema koje su žuljale hrvatsku javnost i ukazivale se kao dobre, osrednje i loše emisije.

Od antologijskih primjera hrabrog i beskompromisnog novinarstva (kad je prije par godina tandarao po svemoćnoj Zagrebačkoj banci) do loših uradaka koji su nepopravljivo narušili ugled prve hrvatske televizijske zvijezde.

Nekako ciklički, iz sezone u sezonu, ponavljale su se teme koje su obrađivale Hercegovce (ako je naglasak bio na privatizaciji i krađi) ili Bosance ako je naglasak bio na zagađivanju hrvatskog kulturnog prostora. Zajedno, Hrvate iz BiH. Oba ova pojma, svaki kroz svoju simboliku, savršeno su sublimirala predrasude, malograđanštinu i najniže porive prosječnog hrvatskog gledatelja.

Tijekom godina plavim je pleksiglasom već pomalo otrcanog studija prodefilirala plejada Hercegbosanaca u širokom rasponu od ražalovanih emigranata, probitačnih kamiondžija, marginalnih političara, lopina, raznih redikula, pelivana i izbacivača.

Osim par rijetkih i davno zaboravljenih pozitivnih primjera Latinovi prigodni zastupnici Hrvata iz BiH egzistirali su u hrvatskom medijskom prostoru kao samo za tu svrhu sklepani androidi. Sašiveni za potrebe potvrđivanja i pobuđivanja najgorih strahova i predrasuda koje je gajio intelektualno zapušteni i zlobni gledatelj o svojoj subraći s druge strane granice.  

I tako su protekla dva desetljeća vegetiranja šiški koje su izvirivale iz nekoliko redova zadnjih klupa uvaženih dijasporskih zastupnika u toplom humusu hrvatskog parlamentarizma.

Paralelno su zadnja sjedišta limuzina ispunjavala svoju svrhu noseći isprazne glave  promicatelja našega boljitka iz HDZ-a u  Zagreb kako bi zastupali naše interese (mogli su komotno ostat u Macole). Navraćalo se u Latina na sat i pol zamuckivanja i prosipanja svoga baleka zbog kojega smo se crvenjeli pred ekranima. 

I tek nakon petnaestak dugih godina u emisiji, koja nažalost već dulje vrijeme živi na staroj slavi, ali ipak još iznad prosjeka televizijske produkcije dogodilo se čudo. 

Jedan simpatični mladić od Raspudića (nisam siguran iz Tepčića ili iz Lipna), od kojega se s razlogom puno očekivalo, u dva svoja nastupa od dvije-tri minute zadužio je istinu. Beskompromisno, odvažno, elokventno i savršeno strukturirano razmontirao je sve stereotipe koje su novinari izgrađivali a bulumenta Latinovih gostiju androida - „tipičnih Hercegovaca" potvrđivala u petnaestak godina. Nije dužan ostao, te je obraz Milića osvjetlao mlađi i manje iritantni od braće Milića (od njega se manje očekivalo).

Onog trećeg odvažnog i drskog Posušanina neću ni spominjati jer je ovo leglo portalskog ponosa njegovo. 

Jesmo li morali čekati 15 godina? Zar je moguće da je istina i osjećaj ponosa bio tako nedokučiv hadeze-ovskoj političkoj eliti koja je godinama popunjavala hrvatski medijski prostor i plehala 15 tisuća kuna po saborskim restoranima. Zar smo toliko morali čekati da se Latin odrekne gostiju i emisija sklepanih od ražalovanih  hercegbosanskih kvazi-intelektualaca, logistopolitičara i bezmozgovića koji se danas medijskim istupima mogu brukati samo u Večernjem BH. 

Sutra, bolje rečeno danas ćete o prekretnici u Latinici čitati u Večernjem listu. Otkrili da ima u Zagrebu mladih, pametnih, obrazovanih Hrvata iz Bosne i Hercegovine bez „oraha u džepu".

www.poskok.info


(čitanja 664)
Komentari (75) >>
najbolji tekst do sada
napisao women, 18 09, 2008

Odlična tematika,sažet osvrt na Latinicu,malo previše nejasnih riječi za običnog čovjeka ali u sridu.Bravo za autora teksta,bravo za govornike Latinice-ne znam kako se zvao lik iz Rame koji je zauzeo stav i ukratko,bez ustezanja, pojasnio problematiku i poimanje BiH Hrvata.

Za admina
napisao zz top, 18 09, 2008


Zašto kasnite sa reakcijom na navedenu emisiju (emitirana je u ponedjeljak, 15. rujna), ljudi su već dali svoje komentare na poskok.info

Zabrinutost
napisao Milić Vujadinović, 18 09, 2008

Nažalost nisam gledao Latinicu jer je to u mojoj kući mojim privatnim ustavom zabranjeno. Tekst je odličan i svaka čast autoru ali sam mišljenja da nije samo jedna partija kumovala stvaranju negativne slike o Hercegovcima,nego jedna koja upravla svima bivša UDB-a. Ako je taj dečko uspio svojom inteligencijom i lokventnošću osvitlati obraz Hercegovcima i rušenju već poznatih negativnih stereotipa,čudi me kako je Latin doveo takvog gosta i zbunjen sam kako je uopće išla ta emisija u program. Nije valjda da na HTV-u novi vitri pušu?!

Bolest
napisao Gen, 18 09, 2008

Emisija je bolesna kao i njen autor, ne vidim zašto bi netko osvitlavao obraz normalnim i poštenim ljudima. Sama tema je tendeciozna i ne prikazuje stvarno stanje. Hrvati su normalan Europski narod i tako se ponašaju, samo su nam nažalost javne službe na nižoj razini(policija, pravosuđe, poduzetnici, novinari, lječnici i nastavnički kadar). Ostatak komunističkog nasljeđa i nedostatak demokratske svijesti i uvžavanja drugih ljudi.

kakve koristi
napisao ništarija, 18 09, 2008

Dobro je da se nađu dečki koji znaju pričati i argumentirati, ali kakve koristi od toga. Predrasude i izmišljotine se ne zasnivaju na činjenicama, nego na vlastitim kompleksima, kojih u Hrvata ima jako puno. Sve priče o Hercegovcima nisu ništa drugo do traženje razloga za vlastite neuspjehe, liječenje vlastitih kompleksa. Ako netko ima nešto u glavi on nikada ne može jednoj grupi (ili jednom narodu) predbacivati slične stvari koje su se u medijima godinama vukle o Hercegovcima. Rasizam bez obzira na koga se odnosio (dio vlastitog naroda ili na drugi narod) je primitivan, on ne funkcionira razumom, nego kompleksima. Ljudi traže takve priče, a novinari poput Latina su obični demagozi koji bi sutra zbog vlastitog profiliranja stali na stranu Hercegovaca i optuživali nekog trećeg.

latinica od denisa
napisao antisa, 18 09, 2008

nista cudno samo jedan minus vise , poznata stvar

komentari da u Bosni ne žive Hrvati nego Bosanaci katolici
napisao Thomy, 18 09, 2008

Ništarija je dobro opisao Latina. Dok je primao plaću od Sorosa, sve njegove emisije su bile obojene mržnjom prema naciji, vjeri i obitelji (mada je nekada itekako bio u pravu, ali iz krivih razloga). Sad kad više nema para od Sorosa skreće i on pomalo u desno. Ne znam jeste li čitali titlove ispod o tome kako u Bosni nema Hrvata nego Bosanaca katolika i sl. Jedna emisija neće biti dovoljna da se promijeni odnos jednog dijela hrvatske javnosti prema nama, mada iza takvih natpisa ne stoje Hrvati, nego nehrvati koji žive u Hrvatskoj i nemaju svoj nacionalni identitet nego misle da su oni Hrvati samo stoga što žive u Hrvatskoj i imaju domovnice.

latin je marioneta svoje umišljenosti
napisao ništarija, 18 09, 2008

Konačno se Thomy i ja slažemo u nečemu, bit će bolje (ako ne bude TE). Latin je sličan TE, puno dima i obećanja, a iza svega malo vatre. Cijela banda uključujući Latina i Kuljiša, umišljeni debili koji već godinama nisu propuštali priliku pljuvati po hercegovačkim Hrvatima polako ostaje bez daha pa je normalno da okreću ploču, njihove izmišljotine više ne zanimaju tako puno publike kao 10 godina nazad. Strpljenje je naporno, ali jedino rješenje u "sukobu" s ljudima koji se bave lažima i dezinformacijama. Kad se samo sjetim kako je časopis Globus koristio svaku priliku da bi u negativnom kontekstu spomenuo Hrvate iz Hercegovine - nema razlike između njihovih metoda i načina izražavanja kojega su nacisti koristili za argumentiranje svojih stavova prema Židovima. Ljigavo. Ali svemu dođe kraj, no još će se oni trzati i mlatiti oko sebe.

Nova znanstvena teorija
napisao Vid Žeravica, 18 09, 2008

Ja sam od učenih ljudi čuo da pretjerani kontakt muškog spolovila sa muškim analnim žljezdama čovjeka mogu izvitoperiti u duhovnom moralnom ili bilo kojem drugom smislu,a isto sam čuo da učestalost tih kontakata mogu utjecati na zdravstveno stanje osobe. Žao mi je što su se svi ti simptomi dogodili upravo uredniku Latinice.

image hercegovačkih Hrvata
napisao ništarija, 18 09, 2008

Jedan od načina da se budalama kao Latinu stane na kraj je da Hrvati iz naših krajeva koji su u svojim područjima uspješni ne skrivaju svoje podrijetlo. Takvi ljudi su obično tiši od galamdžija jer dobro znaju da nisu uspjeli zahvaljujući podrijetlu, nego svojoj sposobnosti i sticaju pozitivnih okolnosti. A tu karakternu osobinu demagozi poput Latina itekako koriste. Ne zove on u svoje emisije (barem ne do sada) ljude poput Borisa Nemšića (Posušje), braće Kovač (Livno), Virgilija Nevistića (Kolo), Želja Ivića (Mandino Selo), Mije Brajkovića (Aluminij).... jer dobro zna gdje je granica njegove napuhanosti. Ljudi poput tog Latinčića su u stvari jadni, oni žive za to da bi im netko rekao kako su dobri, a sami znaju kako su plitki (Kuljiš je još više napuhan, ne samo tjelesno).

Specijalni rat
napisao Milić Vujadinović, 18 09, 2008

Thomy ovdje se slažemo ali na znanje!. To je svima jasno da mnoge "nevladine udruge" ustvari i jesu vladine ali one države koja ima interese da te uništi u ekonomskom, moralnom, vojničkom ili bilo kojem drugom smislu.Pr. Kad je predmet napada specijalnog rata neka država onda Ob. službe procjenjuju što je to najbitnije da bi neka država kapitulirala. 91.g. Jugo procjena je bila da je to izuzimanje oružja od TO Hrvatske i tako će dobit rat! Na žalost njihovu,a našu radost, procjena je bila kriva! Ali vrag ne miruje. Ovi novinari potpomognuti "nevladinim udrugom"točno pogađaju u srž hrvatskom narodu,ono što nisu definirali Srbi 91-e njima je uspilo. Nastavak srpske Načartanijevske politike je definirao GRAVITACIJSKO SREDIŠTE hrvatskog naroda a to je MORAL i ZAJEDNIŠTVO i udaraju svim silama od završetka rata do sad ali ja se iskreno nadam da neće uspjeti.

nisu Srbi bitni
napisao Thomy, 19 09, 2008

Ovaj je komentar prekratak da bih vam modao ispričati sve što mislim, ali ću ukratko: Srbi su preslabi da bi nešto napravili protih hrvatskog nacionalnog bića, oni svojim djelovanjem mogu napraviti samo suprotno tj. ujedinit nas. Najveći neprijatelj svak nacije (osim 1), vjere (posebno katoličke) i obitelji su Židovi. Zašto su svi židovi ljevičari svugdje na svijetu osim u Izraelu? Jer ljevica propagira sve nenormalno kao normalno. Danas je nenormalna obitelj koja nema bar jednog homoseksualca, nenormalno je biti sa ženom u braku dulje od par godina, zaostalo je vjerovat u Boga i ići u crkvu, nazadno je biti nacionalno svjestan. Sve to možemo svaki dan pročitati u novinama ili na tv-u, a Židovi imaju najveći kapital na svijetu i vlasnici su skoro 90% banaka i skoro 80% medijskih kuća u čitavom svijetu, a to je i više nego dovoljno da bi se vladalo svijetom i najveće su im prepreke upravo nacija, obitelj i crkva. Latin je očiti primjer njhovog djelovanja.

Latinica
napisao škorpion, 19 09, 2008

Latin i Kuljiš bi trebali svakom Hercegovcu ispričati za sve što su neopravdano sve ove godine blatili Hercegovce i svakom Hercegovcu trebaju kitu pop.š..i, to njima ionako paše.

za thomy-ja
napisao ništarija, 19 09, 2008

Mislim da si malo pretjerao u argumentaciji o Židovima, a tvoje tvrdnje su samo djelomično istinite. Moje mišljenje je da se ne trebamo koncentrirati na Srbe, Muslimane ili Židove, nego samo na nas. Gdje su naše prednosti u odnosu na druge? Gdje smo slabiji? Što trebamo uraditi da bi naše prednosti došle na površinu? Zašto šutimo ako neki mangup poput Kuljiša svoje komplekse liječi lažima? Zašto srpski političari (koliko god mi njih mrzili) ostavljaju dojam da ne sklapaju loše kompromise, a naši se potaće i šute?

u vezi Židova
napisao ništarija, 19 09, 2008

Moje mišljenje (bez obzira na to što ne odgovara većinskom duvanjskom uvjerenju): nisu krivi Židovi zbog rastava braka u hrvatskim obiteljima, nego većinom muževi i žene koji se ne podnose, tuku, ne rade, piju. Ranije se zbog m***rijalnih uvjeta i ovisnosti nije moglo rastavljati, danas oni koji to ne moraju ne žele trpjeti pa se rastavljaju. Nije istina da Židovi u Izraelu ne biraju ljevičare, dvije vodeće stranke su radnička (socijaldemokratska) i likud (konzervativna). To što u inozemstvu većinom biraju ljevičare nije tipično samo za Židove, to radi većina emigranata. Znam mnogo Hrvata koji su kod kuće za konzervativne stranke, a vani biraju socijaliste (napomena - ja svugdje biram konzervativne).

što sam htio reći
napisao ništarija, 19 09, 2008

Argumentiranje Židovima, bez obzira na razloge, nije dobro za nas, takav način izražavanja (bez obzira na uvjerenje) nam šteti, time nas se automatski svrstava u kut u kojem se istinski ne nalazimo. Trebamo se posvetiti činjenicama koje su očite: neravnopravnost Hrvata u ovoj državi (sama konstrukcija u kojoj kao "konstitutivni" narod ne možemo zastupati svoje interese jer nas Muslimani nadglasavaju je apsurdna). Tek kad sami za sebe nešto postignemo bitange poput Latina ili Kuljiša će nestati. Zahvaljujući našem nezavidnom položaju (Hrvati u BiH su zbog ovakve konstrukcije najveći ratni gubitnici) moguće je nekažnjeno lagati i pljuvati, širiti laže kojih bi se normalan čovjek trebao stidjeti.

moj osobni savjet
napisao ništarija, 19 09, 2008

Moje osobno mišljenje (to znači da ono odgovara mome uvjerenju i da nemam ništa protiv suprotnog mišljenja) glasi: ono što je bilo se ne može promijeniti, prošao je i 2. svjetski rat, i domovinski rat, zahvaljujući hrvatskim vojnicima ostali smo tu gdje jesmo, ali da sutra naša djeca ne bi morala opet ratovati moramo se okrenuti prema budućnosti, argumentirati tako da njima stvorimo zdravu osnovu za ostanak u Duvnu, a ne tražiti neku pravdu. Svi mi znamo tko smo i što smo, ali to je naša baština. Ako želimo nešto postati onda moramo tražiti saveznike, a teško ćemo ih naći ako kopamo po prošlosti.

Latin je trebao pozvati Colora i mogao je spasiti svoju emisiju!!!
napisao bbb, 19 09, 2008

Trebao je Latin pozvati Colora, ukoliko je htio da ova emislija drugačije završi!!!meni je samo žalosno što taj čovjek, godima iz svoga hrvatskog naroda izvlači samo ono najgore,a ne poštuje Hrvate u Hrvatskoj, a kamoli će Hrvate iz B i H...

...
napisao SE, 19 09, 2008

dajte više video ili tekst. nisam gledo latinicu, ne znam o čemu se priča.

za SE
napisao TG, 19 09, 2008

imas cejelu Latinicu na www.poskok.info
smilies/wink.gif

....
napisao jedna duvanjka, 19 09, 2008

slazem se sa Thomyjem. osim toga sa vlasti treba skinut ove stare komunjare koje samo gledaju svoju korist i blate sve redom (pogotovo nas iz BiH), tj. Za njih smo samo nacionalisti i fasisti. Zato otjerat komunjare i postavit mladje ljude da promijene na bolje ovu drzavu!!!!!

onda ne daj Krstanoviću na vlast
napisao delminium, 19 09, 2008

draga Duvanjka,
danas su se komunisti reciklirali. zato najprije tražite na krajnjoj 'desnici' (HSP one dvojice),pa dalje i niže. Jedino je HDZ BiH LISTA BEZ KOMUNISTA. Bar ovaj put. I bar na lokalnoj duvanjskoj razini

Thomy "razmislja"
napisao Color, 20 09, 2008

Genijalno........Mudrac koji nije vidio niti 1/4 zidova u TG ili Hercegovini lamentira o Židovima koji su dali znacajan doprinos svjetskoj civilizaciji. Židovi vladaju filmskom industrijom / papirnim i elektronickim medijima / bankama, ali i filozofijom i psihologijom sa razlogom, zato sto u tome ucestvuju od pocetka sa genijalnoscu progonjenog naroda i njihov doprino je nemjerljiv. Thomy uptrebi svoj plivadon (kako ti zoves svoj Veliki Mozak) i reci mi sto doprinos Hrvata katolika, Hrvata protestanat, Hrvata mormona i ostalih Hrvata svjetskoj civilizaciji (izuzev KRAVATE i mozda PENKALA).

Colorki
napisao Thomy, 20 09, 2008

Doktorice Color, ti upravo potvrđuješ ono što ja tvrdim. Vlasnici medija, filmske industrije, banaka, naftnih kompanija i ratova (nije Bush započeo rat protiv terorizma, nego za naftu) su Židovi. Mediji i filmska industrija u njihovom vlasništvu propagiraju sve one tvoje vrijednosti za koje se i ti kao SDP-ovka zalažeš. Soros to uopće ne krije, dapače pod krinkom slobode medija financira sva ultraljevičarska udruženja i novinare u Hrvatskoj koji se bore protiv utjecaja Crkve u društvu, za legalizaciju gey brakova, pobačaja, protiv nacionalnih interesa i svega onoga što je nama, posebno južnjacima, neprihvatljivo. Sve ono loše i destruktivno u jednoj zajednici naziva građanskim slobodama. A da su "Hrvati" lako potkupljiva roba dokaz ste ti, Denis Latin i Tihomir ladišić, samo što ti radiš to iz gluposti, a oni za pare.

Colorki
napisao Thomy, 20 09, 2008

Ja se osobno odričem svega njihovog doprinosa civilizaciji uključujući filozofiju klanja i ubijanja vlastitog naroda, incesta, rodoskrvnuća, masovnih ubojstava i progona Palestinaca, atomskog oružja i sličnog. Vidiš, propala doktorice, mi Hrvati smo malen narod i nemamo jednog Einstaina, ali imamo toliko bitangi i propalih doktora poput tebe da počinjem sumnjati da uopće pripadamo istom narodu. I dat ću ti jedan savjet, kad si tako pametna i školovana, zašto tražiš posao u jednom Tomislavgradu od jednog Ćoze, zasuči rukave i pokreni vlastiti biznis, pa zar nisi najškolovanija i "najpametnija" osoba u TG-u. Ako ti, tako pametna nisi u stanju stvoriti vlastiti biznis, šta ćemo onda mi obični smrtnici?

Ništariji
napisao Thomy, 20 09, 2008

Ja nemam respekta ni prema kome pa ni prema židovima. Nisam ja rekao da su oni krivci za to što jedan dobar dio Hrvatskog korpusa potkupljiv, zavidan, pun mržnje i sl., nego kažem da oni svoju filozofiju i teoriju nameću cijelom svijetu putem raznih medija koje posjeduju. Činjenica je da ovi naši ultraljevičarski novinari ne pišu to što pišu iz vlastitog uvjerenja već za novac koji dolazi od Židova. Ako si gledao prijašnje latinice vidio si kako to Denis mudro provlači njihovu ideologiju hrvatskom gledateljstvu, ako si gledao posljednju emisiju T. Ladišića prije nego su ga udaljili sa HTV-a onda znaš kako se to radi kad je netko pohlepan a naivan. Ladišić je proturio hrvatskoj javnosti jednu nebulozu, nešto što nije bilo izvodivo, a to je da je HVO granatirao Sarajevo i zamisli više od 80% gledatelja HTV-a je to prihvatilo kao istinu. Moj rođak zna Ladišića osobno i kaže da je čovjek htio samo malo bolje zarađivati.

neželjena koalicija
napisao ništarija, 20 09, 2008

Thomy, moje mišljenje je da se mi trebamo koncentrirati na nas, na naše vrijednosti i na naše ciljeve. Najveći neprijatelji hrvatskog naroda nisu Židovi nego Hrvati poput ove (ovog) obo obojene (obojenog). Oni svaku priliku koriste da bi dokazali kako su Hrvati za nešto krivi, ova naša je dosta primitivna, ali ima i pametnijih od nje (njega). Ono što je bilo, bilo je. Ali ako naša argumentacija pomaže takvim mrziteljima hrvatskog Duvna onda mi postajemo njihovi saveznici, jer im dajemo argumente da nas prezentiraju kao fašiste, naciste i slične iste, što naš narod nikada nije bio (pogledaj samo Domovinski rat - naši vojnici i ljudi su dokazali da ne mrzte tuđe ali da brane svoje - u nas Bogu hvala nije bilo zločina kakvi su u krajevima gdje su Hrvati u manjini redom počinjeni nad našim narodom). Zašto pomagati vlastitim neprijateljima?

za obojenog
napisao ništarija, 20 09, 2008

Tvoje pitanje što je doprinos Hrvata svjetskoj civilizaciji govori samo i tvojoj neobrazovanosti, ali to je tipično za tvoju stranku, nasljednicu primitivne diktature. Takve stranke normalno u demokraciji nemaju što tražiti jer su njihove prethodnice svojim terorom, pored nacista, odgovorne za najgore zločine počinjene u našoj civilizaciji. Dobro je da je nasljednicima nacističkih stranki zabranjeno javno djelovanje, bivšim komunistima bi trebalo isto tako zabraniti pristup vlasti, jer su svoje lice pokazali kako u nas, tako u cijeloj istočnoj Europi. SDP kao nasljednik SKJ nema nikakvo moralno pravo pozivati se na civilizaciju, jer su oni desteljećima zabranjivali slobodno mišljenje, zatvarali i po potrebi ubijali. Vama je isto kao fašistima mjesto na povijesnom otpadu.

za obojenog
napisao ništarija, 20 09, 2008

Ali da ti malo pomognem u vezi Hrvata koji su dali svoj doprinos svjetskoj civilizaciji -to su samo oni koji mi ad hoc padaju na pamet: Znanstvenici: Ruđer Boškković, Nikola Tesla, Stjepan Mohorovičić, Josip Belušić, Ljudevit Barić, Frane Bulić, Petar Selem....
Književnici: Miroslav Krleža, Ivo Andrić, Dobriša Cesarić, Vjekoslav Kaleb, Vesna Parun, Dragutin Tadijanović...
Likovni umjetnici: Krsto Hegedušić, Virgilije Nevistić (Kolo), Ivo Tijardović, Antun Augustinčić, Ivan Meštrović....
Filozofi: Juraj Dragišić, Milan Kangrga, Goran Švob, Stjepan Gradić...
Glazbenici: Vatroslav Lisinski, Ivan Zajc, Lovro von Matačić, Kris Novoselić (Nirvana, skupa s legendom Cobainom)....


za obojenog
napisao ništarija, 20 09, 2008

I sad gospodine druže usporedite hrvatski doprinos svjetskoj civilizaciji s doprinosom nekog drugog europskog naroda koji ima otprilike 5 milijuna pripadnika (Slovaci, Katalonci, Flamanci, Latvijci, Norvežani, Danci...). S takvom demagogijom i lažima tebi i tvojo stranci je - ponavljam - mjesto na povijesnom otpadu. Imate tamo dobro društvo. Voljeti svoje ne znači mrziti tuđe, a poštovati tuđe ne znači prezirati svoje. Zahvaljujući takvim idiotima koji misle da će lajanjem na svoje podrijetlo dobiti orden zasluga naš kraj i naš duvanjski, hrvatski narod se uvijek mora pravdati za nešto. Svaki Duvnjak koji glasa za SDP je naivan, Bogu hvala nema ih puno.

ljudi!!!
napisao bbb, 20 09, 2008

dajem ruku u vatru da Color po nacionalnosti uopće nije Hrvat(ica)!!!

za Colora...
napisao bbb, 20 09, 2008

tema ovoga je Latinica, emisija koja hrvatski narod potkopava sve ove godine, možda je to politička igra, a možda dodvoravanje Europi!!to uopće nije ni bitno!!!bito je naglasiti to da se čak u nekom mediju spominjalo upravo Denis Latin i njegovo porodično stablo, u kojem se spominje kako su njegovi roditelji čak bili ljudi koji su proganjali hrvatske ljude, pa čak jedan novinar se usudio reći da jabuka ne pada dalje od stable, al koliko se ja sjećam njegovi su dole negdje oko Zadra,ali nisam siguran, ali da su baš hrvatski ljudi dosta jada vidili, zahvaljujući njegovoj obitelj!!!

Ne vjerujem
napisao zz top, 20 09, 2008

Čitam komentare Colora, i ne mogu vjerovati da ljudi s takvim načinom razmišljanja još postoje u našemu kraju. Tvoje ja legitimno pravo da komentiraš i razmišljaš svojim, kako ti sam(a) kažeš plivadonom, ali je takav način bolestan i normalnom čovjeku neshvatljiv. Nasuprot bbb, mišljenja sam da je Color po nacionalnosti Hrvat ili Hrvatica, ali jedan ili jedna od onih kojih se trebamo sramiti.

ništariji
napisao Thomy, 21 09, 2008

Nisam ja rekao da su židovi naši neprijatelji, to bi bilo malkice pretjerano.
Oni su neprijatelji Katoličke Crkve jer je kompaktna i jaka, obitelji koja je stup svakog društva i nacije mada su oni najveći nacionalisti. Evo ti primjer našeg Thompsona, zašto uvijek, osobito Židovi prave probleme kad su njegovi nastupi u pitanju? Pa on ne pjeva o ustaštvu, pjeva upravo o vjeri, obitelji i domovini, pa zašto ih to smeta? Upravo zato jer uzdiže sve ono protiv čega se oni bore po čitavom svijetu, osobito tamo gdje je narod konzervativan u onom pozitivnom smislu kao što je to,srećom slučaj u većem dijelu Hrvatske. I zašto bi trošili pare na nekakve novinare i nevladine organizacije da promiču ljevičarske ideale u takvim državama?

Za nistariju ili ti plivadon 02
napisao Color, 21 09, 2008

Ja cu se koncentrirati samo na tri imena koja si ti naveo, Ostatak tvoje liste su vecinom anonimusi u svjetskom redu velicina. Primjerice Miroslav Krleza ili debeli, dosadni komujnara od koga free world dobije komunitis ospice (ozbiljna bolest od koje se vecina slobodnog svijeta obranila).
Da pocnem od Ive Andrica: Ivo je pisao jezikom koji ti ne razumjes (srpskim) i pripada srpskom/vizantiskom kulturnom miljeu.


Za nistariju ili ti plivadon 02-nastavak drugi
napisao Color, 21 09, 2008

Malo O Nikoli Tesli: On je dio amrickog tehnoloskog miljea koji je radio, mislio i govorio americkim jezikom (americki se bitno razlikuje od engleskoga ….nesto kao srpski i hrvatski). Kako objesniti njegovu nacionalnost i njegovo druzenje sa zidovima, to se ne uklapa u Thommijevu up side down sliku svijeta u kojoj vjera, hrvatstvo i konzervatizam cine nepobitne vrjednosti (o gluposti tvoje je carstvo nebesko).
I naravno o Rudjeru: On je radio u italijanskom znanstvenom okruzenju i iznenadjujuce za mnoge “nacionaliste” ili da ne kazem ustase Rudjer je porijeklom Srbin koji je razmisljao, radio i govorio italijanskim jezikom (“nacionalisti” vole reci zabarskom jeziju). Zasto je govorio, ramisljao i radio na talijanskim jezikom, a ne na hrvatskom knjizevnom jeziku? Jednostavno zato sto u Rudjerovo vrijeme hrvatski jezik gotovo da nije ni postojao, a vrlo je tesko koristiti nesto sto nitko ne razumije u znanstvene svrhe.


za Colora...
napisao ops, 21 09, 2008

a naravno tebi su trebala dva dana da ništariji ili plivadonu odgovoriš na sve ovo, dok izvuče sve ono što si pročitala, al sada ponovila da se ne "zajebeš"!!!

za zz top
napisao bbb, 21 09, 2008

Color po nacionalnosti nije Hrvatica, druge je nacionalnosti i druge vjeroispovjesti, pročitajte njene komentare, pojedine riječi, o čemu piše i koliko zna, garanitram da je osoba završila nešto vezano za povijest, međutim povijest isključujem, ali jezik jedan!!!pošto sigurno nije studirala naš hrvatski jezik,baš se pitam...

za Colora
napisao bbb, 21 09, 2008

molim te jedno pitanje, a pitam te kao čovjek čovjeka:zašto ti osporavaš sve ono što ljudi komentiraju za hrvatski narod, šta ti toliko smeta!!!????primjer jedan:ja sam pratio jedan dokumetarac na federalnoj televiziji vezan za Muslimane koji su otišli u ratu u Ameriku i među njima recimo nalaze se ugledni doktori, neki poslovni ljudi-uglavnom oni se trude da njihova djeca ne zaborave jezik-sad ljudi ne govore koji,al idu im djeca na folklor i zamisli djeca doktora u "dimijama" i ostaloj bošnjačkoj nošnji po Americi plešu svoje izvorne plesove!!!

za Colora...
napisao bbb, 21 09, 2008

recimo a ti si nas ovdje prozivala na ovom portalu-kao rezlultat naš- hrvatski - su 2G (ganga i gusle),e sad zamisli da jedan Njemac, ili Amerikanac ili ti Italijan (kako ti voliš napisati) zabrane našim hrvatima ili da zabrane Muslimanima na njihov folkor...mislim nisi mi jasna cijelo ovo vrijeme kada želiš osporti neke stvari, koje su dio nekog naroda???

Quod licet Jovis,non liset bovis
napisao luna, 21 09, 2008

ili Što je dozvoljeno Jupiteru nije volu,stara je lat. poslovica. Dakle,ono što pripada svakom narodu(pravo na državu,jezik,kulturu,...),e,to Hrvatima,prema Coloru,ne bi trebalo dati.
















za Colora
napisao bbb, 21 09, 2008

možeš li mi objasniti ovaj dio rečenice:... "nacionalisti" vole reći zabarskom jeziju???...
koji "nacionalisti"

za obojenog i umišljenog
napisao ništarija, 21 09, 2008

Po običaju nisi dosljedan, okrećeš se na sve strane pa ne znaš odakle si počeo. Da te malo podsjetim - naveo si primjer židovskog naroda i njegova značaja za svjetsku civilizaciju (to uopće ne poričem, oni su dali u postocima vjerojatno najviše pametnih i poznatih ljudi), te si pitao bbb-a što su Hrvati doprinijeli civilizaciji. Ja sam naveo nekoliko njih, a ti onda po jeziku - nisu govorili hrvatski. Možda si previše glup, ili se samo praviš takvim, ali mi reci molim te koji Židovi su svoje znanstvene radove objavljivali na hebrejskom?

za Colora
napisao bbb, 21 09, 2008

još ovo:što znači ovo u zagradi što si komentirala "kao glupost tvoje je carstvo nebesko)????
I molim te lijepo možeš li mi još da odgovoriš na ovo:Ako je Nikola Tesla bio dio američkog teh. miljea koji je radio, da li je spomenuti pričao američkim (a ne engleskim) jezikom zato što nije bio okružen svojim ljudima??
I zašto si ti izbjegla pitanje koje ti je "luna" postavila u komentarima vezanim za neki drugi članak, a pitanje je bilo koje si nacionalnosti???

za obojenog i površnog
napisao ništarija, 21 09, 2008

Malo ćeš znači naći Židova koji su svoje radove objavljivali na hebrejskom jeziku. Znači li to po tvojoj logici da su oni Nijemci, Englezi, Rusi ili su ipak Židovi? Isto tako brojiš krvna zrnca, a to je još primitivnije od tvoje stranke - baš Židovi su pojam naroda izmiješanog s drugim narodima, od svakoga su uzeli ponešto, a svoje su ipak zadržali (prije svega vjeru). Cijela logika ti je dvolična, a služi samo za obrazlaganje mržnje prema Hrvatima (ti znaš iz kojeg razloga). Prije nego što počneš pametovati informiraj se dobro, razmisli ako si u stanju, pa onda uključi pc. I ne zaboravi - tvoja stranka je nasljednica jedne velike zločinačke organizacije koja je u cijelog Europi odgovorna za milijune nevinih žrtava.

za ništariju
napisao bbb, 21 09, 2008

ja se ne mogu složiti s tobom!evo zašto:
ja mislim da Color nije uopće član, a možda čak ni simaptizer SDP-a barem ne ovog duvanjskog!međutim član duvanjskog SDP-a je osoba, za koju ona (Color) smatra da je vjerdostojna voditi ovaj grad zbog stupnja školovanosti koju ta osoba ima, a i spor sa Colorom je upravo počeo zbog te osobe!!!

malo o Krleži
napisao ništarija, 21 09, 2008

Što se tiče Krleže isto si slabo informiran (njegovu ideologiju ne volim baš, ali njegova književna kvaliteta je i izvan hrvatskih granica neupitna), jer uspoređuješ kruške s jabukama. Krležina komunistička djela su nastala dvadesetih godina prošlog stoljeća, dakle u vrijeme kad su skoro svi vodeći umjetnici u komunizmu vidjeli nešto novo, slobodu za običnog čovjeka. Tako je i Krleža pisao (puno drama koje danas djeluju možda naivno, ali ih se mora čitati u kontekstu ondašnjeg vremena).

malo o Krleži - za neobrazovanog obojenog
napisao ništarija, 21 09, 2008

Dakle, Krleža je bio komunista iz uvjerenja, a takvima svaka čast, ti ljudi su imali ideale. On je u to vrijeme živio i radio po svom uvjerenju, i nije bio jedini (skoro cijela moderna umjetnost, uključujući npr. Picassa i njegovu Guernicu, je tada vidjela spas u ideji jednakosti). I ti, kao član stranke nasljednice SKJ, koja je dugo nakon Krležine mladosti i naivnosti, počinila zločine su usuđuješ tom književniku osporiti kvalitetu? Nazivaš ga debelim i komunitis ospicama pozivajući se na slobodni svijet u namjeri da dokažeš hrvatsku inferiornost. To je licemjerno i bezobrazno.

Nastavak za obojenog
napisao ništarija, 21 09, 2008

Znači, Krleža je kao mlad čovjek bio komunista, imao je svoje ideale. Nakon rata, kad je vidio da su komunisti zločinci, je se povukao iz političkog života, a komunjare su ga smjestile u HAZU jer je za njih bio previše pametan. A ti, obični ništarija, još veći od mene, si unatoč milijunima mrtvih i zatvorenih, nevinih ljudi DANAS član nasljednice te stranke koja je nakon Krležine mladosti počela bivati zločinačkom. Ti se pozivaš na slobodni svijet, a koristiš svaku priliku da bi na primitivan način Hrvatima osporio ono što za druge tražiš. Ti si obična ništarija u doslovnom smislu riječi.

kraj za obojenog - i ovo je previše za primitivca
napisao ništarija, 21 09, 2008

Što se tiče Andrića i srpskog jezika, isto si se zabunio, ja naime govorim srpski i hrvatski, samo ta dva slična jezika ne miješam poput tebe. Дакле, ако се умишљеном господину допада онда ми можемо да причамо и српски, да нас цео свет разуме, буразеру. U tebe je sve neka mješavina, vjerojatno ne znaš tko si, niti odakle si, a najmanje što hoćeš. Jedino što je kod tebe izvjesno je mržnja svega hrvatskoga, no to više govori i tvojim kompleksima nego o Hrvatima. Budi pozdravljen iz 21. stoljeća - vrijeme diktature je prošlo.

za bbb
napisao ništarija, 21 09, 2008

Hvala na napomeni, nije bitno, znam samo da je se negdje pozivao na SDP i neke ideale jednakosti po njegovoj logici (Hrvati nemaju isto pravo kao drugi narodi), pa mi je ime stranke ostalo memorirano uz njegovu mržnju hrvatstva. Lako moguće da nije član navedene stranke, vjerojatno negdje zastupa interese hrvatskog naroda (skupa s Komišićem i ostalim marionetama).

Ništariji
napisao Thomy, 22 09, 2008

Nemoj vrijeđati Komšića, možda nije najveći Hrvat, ali kao čovjek je izuzetno pošten i dobar. Član je SDP-a, a postavlja pitanje vitalnih nacionalnih interesa Hrvata vezano za preglasavanje, TV na Hrvatskom, bori se za prava svih bivših vojnika (i HVO-a između ostalog) i ne stidi se reći da je Hrvat, za razliku od Colorke koja je sve suprotno od njega i puno mi je prihvatljiviji od Ive Mire Jovića bivšeg, a i sadašnjeg udbaša, ili jednog dr. Ljubića koji se dohvatio unosnog monistarstva i zaboravio zašto ga je narod birao. Osobno poznajem doktoricu Rubić, tako da sa 99% sigurnošću mogu tvrditi da se ona krije iza naziva Color. Svi ovi Colorkini članci i razmišljanje toliko podsjećaju na Rubićku da ne vjerujem da je to slučajnost ili da postoji još jedna osoba sa takvim razmišljanjem u TG-u.

Ljudi jeste li Vi "pukli"
napisao škorpion, 22 09, 2008

Što ste si dozvolili da Vas taj "Šareni" toliko izblesira. Koji Vam je Kurac.Možda mu je tozadatak, pa neka se čovjek ispuca, ispuco se on na kobili/konju.

Latin i drugi
napisao Vinko Vukadin, 22 09, 2008

Vidim da se vodi rasprava o Latinu i drugovima pa da se malo uključim. Latin je tipičan primjerak srpske ideologije utjelovljene u novokomponovanom ljubitelju demokracije. Oni se uvijek predstavljaju kao veliki ljubitelji istine, do nedavno su se zaklinjali u zločince kao što je Tito, kako bi uz poznatu strategiju "pomješaj laž koju želiš proturiti s nešto istine" ostvarivali svoje ciljeve. Ti ciljevi su ponekad monetarne, a ponekad političke naravi. Svima njima je svojstveno da iz dna duše mrze hrvatsku državu. Možda čak i ne toliko Hrvate koliko državu Hrvatsku. U tome cilju oni će ako zatreba obući i ustašku uniformu.

Latin i drugovi nastavak
napisao Vinko Vukadin, 22 09, 2008

Ustaška unforma ili odora im treba kako bi u svoje redove privukli naivne Hrvate koji razmišljaju na površinskoj razini hrvatstva ali su veliki bukači. Tako će nakon ove emisije mnogi naivni Hrvati reći: pa evo ovaj Latin psotao naš prijatelj. On je uvidio da treba malo prilagoditi taktiku, strategija je uvijek ista, cilj jedan jedini. On igra toplo hladno, a naši naivci vide samo toplo jer im se i grijanje na četničkoj ideologiji u ustaškoj odori više sviđa od razmišljanja vlastitom glavom. U tu kategoriju spada i nekakva Colorka koja tek u trećem postu kaže ono što je mislila reći odmah: Ruđer Bošković i Andrić su bili Srbi. U naivnost ili zlo ubrajam i prilično nedokazane i primitvne tvrdnje da iza svega stoje Židovi. Židovi su narod kojem je pripadao Isus Krist pa bismo barem zbog našeg navodnog kršćanstva trebali biti oprezniji kad ih uzimamo kao ispriku za našu nesposobnost.

Jezik Latina i jezik Hitlera
napisao Vinko Vukadin, 22 09, 2008

I Hitler je imao svoje Židove isto kao što i Latin ima svoje prihvatljive Hercegovce. Ti prihvatljivi Hercegovci kao i Židovi kod Hitlera služe samo jednoj jedinoj taktici: oni treabaju dokazati da Latin i slični u principu nemaju ništa protiv određene skupine, pa vidite on, kad hercegovci to zasluže, ne libi njih pohvaliti. Takva taktika mu omogućava vjerodostojnost kad govori o hercegovcima lopovima, braniteljima depresivcima i kretenima itd. Nažalost teško je ljudima objašnjavati kako je prozirna i jednostavna ta taktika. Ona skoro uvijek prolazi jer ljudi ne razmišljaju svojom glavom. Ovakve metode je već davno opisao Schopenhauer. U raspravnoj svađi metoda se koristi kao djelomično slaganje s protivnikom. Nakon ove emisije će ogromna količina Latinove mržnje dobiti samo još veći legitimitet. To je i bio cilj emisije!

Latin i Komšić
napisao ništarija, 22 09, 2008

U istu taktiku kao Latinova pohvala Hercegovcima spada (po mome) i Komšićevo hrvatstvo - zna se dobro tko i kako ga je izabrao, kako je dospio na poziciju predstavnika hrvatskog naroda u predsjedništvu. I sada čim izjavi da je Hrvat i čim malo ukaže na neravnopravan položaj Hrvata (što je svakoj babi očito) ljudi pomisle kako je on dobar i uspoređuju ga s bivšim ljudima bez profila, koji bi i ćaću prodali zbog stolice. Toliko dugo dok mi ne budemo u stanju sami, i isključivo sami, odlučivati o našoj hrvatskoj politici i o našim predstavnicima bit ćemo ovisni o milostinji nekakvih Latina i Komšića. Tko je ova obojena ili obojeni je svejedno, takvih je u Duvnu malo, ali ih u cijeloj ovoj nepostojećoj državi ima previše.

Za komplicirane
napisao Color, 22 09, 2008

Vinko Vukadin ili novi poluproizvod nazvan MINI PLIVADON je opsirniji/dosadniji i od samoga Krleze (debeli komunjara). Napisao je tri posta da bi nam objasnio kako je Latin cetnik u ustaskoj uniformi. Genijalno. Tvrdim da je Vukadin krizanac AMEBE, PTICE TRKACICE I PINGVINA u SS uniformi.

za colorinu
napisao ništarija, 22 09, 2008

Ne nabroja nijednog židova koji je svoje radove objavljivao na hebrejskom? Izgleda da je tvoj plivadon rastopljen, da bi izgledao veći. A tamo spirine - colorina muti plivadon. Ako ne znaš nijednog mogu ti besplatno pomoći - nije sramota učiti, sramota je praviti se pametan u nepoznatim područjima. Ako si ti stvarno doktorica (kao što thomy navede) onda se tvojim pacijentima gadno piše - brzo postavljaš dijagnoze, a ako pogriješiš potaćiš se i promijeniš temu.

Ništariji
napisao Thomy, 22 09, 2008

Bez obzira tko ga je izabrao barem je 50 puta bolji od njegovih protukandidata Ive Mire Jovića i doktora Ljubića. Pa sad zamisli kakvi su oni kad je onaj, kojega su Muslimani izabrali da nas zastupa, toliko bolji od njih u svakom pogledu. A na kraju i kakav izbor imamo, možda da izaberemo doktoricu Color da nas zastupa????? Vidiš kako je genijalna.

a daj Color!!!!!
napisao bbb, 22 09, 2008

pa zašto moja pitanja uvijek izbjegavaš?????

Vinku
napisao Thomy, 22 09, 2008

Ne znam što si mislio pod "navodnim kršćanstvom" i zašto Isusa spominješ i u kakvom kontekstu, kad znaš da su isti ti židovi osudili i razapeli Isusa. Ja nisam rekao da mrzim Židove kao narod, ja mrzim samo one gnjide poput Sorosa koji koriste svoju moć i bogatstvo da bi propagirali ultraljevičarske ideje u čitavom svijetu i koriste ovakve pokvarenjake poput Latina, Kuljiša i drugih, a moraš se složiti sa mnom da su to ipak u 99,9% slučajeva Židovi.

Color...
napisao Duško Krtola, 23 09, 2008

Tebi je, izgleda, jedini cilj provocirati. Jasno ti je da nećeš naći istomišljenika na ovom portalu a svejedno uporno lupetaš i vrijeđaš. Svima je ovdje jasno da sa Hrvatima (možda) imaš veze samo preko zajedničkih predaka od prije 500 godina i ništa više. Ovdje nitko ne vrijeđa i ne omalovažava tvoj narod i vjeru, a ti vjerojatno želiš da to netko učini pa da možeš to koristiti kao propagandu i lijepiti nam kojekakve etikete.

Za obojadisanu
napisao Vinko Vukadin, 23 09, 2008

Nisam te vrijeđao pe me ne iznenađuje tvoje vrijeđanje. Kad nemaš argumeent i kad ti je psot predugačak onda vrijeđaš. Možda bi ti bilo duševno olakšanje kad bi stajala iza onoga što jesi. Vjerujem da sama sebe ne nazivaš niti četnikušom niti nekim drugim imenom prikladnim tvojoj ideologiji i razini. Ti si po potrebi i Hrvatica. Zar imate tako malo samopoštovanja da se sramite svojeg identiteta?
Što se Krleže tiče on ti vjerojatno nije ni do gležnjeva jer je jako teško tako nisko se spustiti da bi čovjek bio na tvojoj razini, po pismenosti i stilu. Budi pozdravljena i ne navraćaj na portal ako ti ne odgovara.

Tommy
napisao Vinko Vukadin, 23 09, 2008

Ovo što se tiče Židova. Židovi nisu razapeli Isusa zato što su Židovi nego zato što se nisu slagali s njegovim idejama. Uostalom osudili su ga Rimljani. Židovi su u puno slučajeva uspješan narod koji se jednostavno uvijek borio za svoju slobodu i u toj borbi su malo više jedinstveni nego drugi narodi. Zahaljujući ili bolje rečeno zbog stoljećima dugih progona i ugnjetavanja oni su razvili ogromne potencijale, selekcija, koje koriste u svoju osobnu i u korist svojeg naroda. Kad govorim o našem navodnom kršćanstvu onda mislim da je naše kršćanstvostvarno navoo, onako za pokazat. Ili provokativno upitano: poznaješ li ti još jedan narod kojega je polovica preuzela vjeru osvajača?

zanimljivo
napisao DINDULA, 24 09, 2008

Ako je colorov dida(gospodine Vukadin),odnosno prapradida preuzeo vjeru osmanlijskih osvajača(a ne mora značit jer se iza colora možda krije neki isfrustrirani jugonostalgičar-Srbin),onda on u svojim genima mora imati nešto od pradidova??? Hajde colore apeliram na umjereniju retoriku bez pošprdnosti,i nije bitno jesi li Hrvat/ica ili ne jer ovaj portal treba biti primjer svim portalima u regiji!!

DINDULa
napisao Vinko Vukadin, 24 09, 2008

oprosti na nejasnoći. Nisam povezao colorku s preuzimanjem vire osvajača. Odgovor se odnosio na thommyja i moju hipotezu da su Hrvati površnii kršćani. površni zato što stalno ističemo kršćanstvo kaaokosnicu našeg bitka, a ponašamo se u mnogim područjima suprotno tim vrijednostima. ističemo da smo predziđe kršćanstva, a polovica naroda je preuzvela viru osvajača. Moja intencija je samo malo više kritičnosti prema nama samima umjesto okrivljivanja drugih za naše nesposobnosti. Nisu nama krivi Židovi što naši narodni predstavnici ne znaju ili ne žele raditi u narodnom interesu. A Colorka pokušava na jeftin, za mene tipično srpski način, proturavat ideje o velebnim Srbima svuda i na svakom mestu. Božanski srpski narod koji nas sve spašava. Nije bitno tko je ona nego što radi.

vukadinu
napisao DINDULA, 24 09, 2008

Ma sve je meni jasno gospodine Vukadin.Moj komentar je bio namjenjen coloru a Vas sam spomenuo u kontekstu teze o narodu kojeg je "polovica preuzela vjeru osvajača".A kad smo već kod toga mislim da je Kršćanstvo na Balkanu bilo izloženo nezapamćenom "zulumu" i torturi od strane osmanlija te zato i ne treba biti neshvatljiva ta Vaša teza.Ali isto tako ne treba zaboraviti da se to događalo u gotovo pola milenija pa mi ta činjenica odmah "ublaži" pomisao na to- što je jednog katolika natjeralo da se poturči!!!

Za Vinka i Dindulu
napisao Thomy, 25 09, 2008

Albanci su narod kojih je skoro 80% primilo vjeru osvajača, a Srbi i Vlasi su narodi koji nisu imali potrebu preuzimati vjeru osvajača jer su ratovali za njihove granice i interese, pa su zauzvrat zadržali slobodu vjere. Hrvati su bili nesretan narod podijeljen u dva carstva različite vjere i kako nisu bili lojalni turskim osvajačima ovi su 50 god. nakon pada Jajca počeli prisilnu islamizaciju bosanskih Hrvata. Teško da postoji i jedan narod na svijetu koji je prošao kroz tolike kalvarije, a ipak dobrim dijelom ostao u svojoj vjeri. Što se Židova tiče, ne krivim ja njih što ima kukolja među Hrvatima, već zato što imaju dvostruka mjerila prema raznim narodima i što gledajući vlastite interese u drugim državama nameću nekršćansko i devijantno ponašanje kao normu civiliziranog i modernog ponašanja.

Za Thomy-ja
napisao DINDULA, 26 09, 2008

U potpunosti se slažem s tobom.Pa mislim i da sam u svom komentaru(gospodinu Vukadinu) spomenuo tu kalvariju od gotovo pola milenija.Također i sa Židovima imaš pravo,jer to je narod koji od samog postanka svijeta najviše gaji ljubav prema m***rijalnom(bogaćenju).To je zaista nacija koja se razlikuje od svih drugih svjetskih nacija ito u pogledima prema životu i svjetonazorima.Ali isto tako mislim da je velika greška mrziti ih zbog svega toga!!!A ako ih netko mrzi(a ima ih dosta),to su onda stvari za malo dublju analizu(općenito analizu same mržnje)!!!

interesi
napisao ništarija, 26 09, 2008

A zašto mi ne bi preuzeli tu komponentu od Židova? Oni zastupaju svoje interese, zašto mi ne bi zastupali svoje? Npr. Duvnjaci trebaju prije svega gledati da pokrenu nešto u Duvnu, u svom malom mjestu. Pa ako ništa nek svatko skloni olupine ispred svoje kuće, nek civilizirano vozi auto, nek manje pije - sve su to sitnice, ali sve skupa je krupna stvar jer je u interesu svih nas imati uređen okoliš i trijeznog susjeda.

dinduli
napisao Thomy, 26 09, 2008

Ja sam općenito gledajući altruista i ne mrzim ljude, mrzim pojedine ljudske osobine, a najviše one koje propagiraju židovski lobiji putem raznih medija počevši od TV-a, novina, filmova i sl. To su ti preliberalni stavovi koje nameću kao normalne (homoseksualnost, razvode, pobačaje, ateizam, anacionalnost isl.), a ono što je dosad bilo normalno postaje zaostalo, seljački...To je postala svakodnevnica

ništariji
napisao Thomy, 26 09, 2008

Ne mislim da su to židovske osobine, a u našem Duvnu je se prilično podigla ta vrsta svijesti kod ljudi, mada ne mislim da je to dovoljno, ali u odnosu na prije je bitna razlika. Vidiš, smeće uz ceste možeš vidjeti samo kad dođe naša dijaspora, ljudi koji žive ovdje ne bacaju više otpad uz ceste kao nekad. To je zbilja postala rijetkost za vidjeti izuzev ljeti.

za nistariju
napisao s kuka, 04 10, 2008

svaka ti cast prijatelju, prijedlozi su ti za pet, samo kad bi mi nase duvnjake mogli pokrenuti nekako...

...
napisao student, 06 11, 2008

kao got bilo vidi se da ima napredka sto se tice kulture,latinica me previse zivcirala jer su uvijek ocrnjavali hrvate iz bih tako da sam ju prestao gledat u zadnje vrime i zao mi je sto nisam uhvatio tog tipa u njegovu govoru u latinici,al eto svaka cast

Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 
« Prethodna   Sljedeća »

Shoutbox

Zadnja poruka prije:: 16 minuta
  • xxx : ima li kog
  • bin : ejjj
  • ich : haj
  • guest_491 : hallooo
  • ich : haj
  • guest_281 : svi minhenasi pricaju o Hajduku
  • guest_1756 : nekad odem
  • guest_1756 : pun ihBALAVAC
  • guest_281 : ima tamo neki Hajduk neka birtija ides tamo
  • guest_281 : puno nasi ima u minhenu
  • guest_1756 : Minhen
  • guest_281 : di si u njem
  • guest_281 : ja sam u Austriji
  • guest_1756 : ti
  • guest_1756 : Njemacka
  • guest_281 : ODKALEN PISES
  • guest_281 : 100 CC
  • guest_1756 : 200 turbo
  • guest_1756 : 100
  • guest_1756 : oni su dobri oni stari