| U Njemačkoj kreće u rad te koja hvata stakleničke plinove |
|
Termoelektrana švedske tvrtke Vattenfall, jedne od Da bi to ostvario, Vattenfall namjerava primijeniti metodu hvatanja i pohrane ugljičnih plinova (CCS). Zarobljavanjem stakleničkih plinova proizvedenih izgaranjem fosilnih goriva spriječit će se njihovo otpuštanje u atmosferu i jačanje globalnog zagrijavanja. Zarobljeni se plinovi snažno komprimiraju dok ne postanu tekući, nakon čega se ubrizgavaju duboko pod zemlju, gdje su zapečaćeni u prirodne spremnike, te im je na taj način onemogućeno utjecanje na rast Zemljine temperature. U pilot projektu elektrane u Sprembergu nedaleko poljske granice koncentrirani ugljični dioksid ubrizgava se radi trajne pohrane u plinskim poljima na sjeveru Njemačke. Podzemni rezervoari ugljičnog dioksida inače nastaju i prirodnim putem, u geološkim formacijama, gdje je taj plin zarobljen u sedimentnim stijenama na isti način kao nafta ili plin. Elektrana u istočnoj Njemačkoj, između Dresdena i Berlina, ujedno je i prva u svijetu koja koristi novu tehniku izgaranja ugljena - ili, preciznije, u ovom slučaju lignita - poznatu pod nazivom "oxyfuel", pri čemu ugljen sagorijeva pomoću čistog kisika a ne pomoću zraka. Kod "običnog" sagorijevanja ugljen se vezuje s kisikom iz zraka i tvori ugljični dioksid. U zraku je i velik udio ostalih plinova, koji se stoga u konvencionalnim elektranama nalaze i u ispušnim plinovima. U tehnici oxyfuel ne dolazi do sagorijevanja tih plinova, što znači da ih nema ni u ispušnim plinovima a kako se sagorijevanje ugljena provodi samo čistim kisikom, dobiva se gotovo potpuno čisti ugljični dioksid koji se može komprimirati ili transformirati u tekuće stanje te ga je moguće transportirati i skladištiti. "Oko dvije trećine električne energije u svijetu proizvodi se uz izgaranje fosilnih goriva, o kojima ćemo nastaviti uvelike ovisiti i u doglednoj budućnosti, zbog čega novu tehnologiju smatramo velikim korakom prema naprijed", istaknuto je iz Vattenfalla. "CCS će funkcionirati kao privremeno rješenje kojim kupujemo vrijeme potrebno za razvoj održivog energetskog sustava u budućnosti", prenosi Hina. (čitanja 674)
Pokusni pogon
napisao seoski kreten, 09 09, 2008 Oni dakle tek isprobavaju ono što će kod nas navodno funkcionisati. naš Rdoš kaže da to već funkcioniše. PRIPREMAŠ NAS
napisao generacija, 09 09, 2008 JELI TO POČELA PRIPREMA KAD MOŽE NJEMAČKA ŠTO NEBI MI. I TO FUNKCIONISATI DAPAČE.JA SAM MISLIO DA ĆE TE KRENUT S VIŠEG NIVOA BAREM ZAPADNA NJEMAČKA A NE ISTOČNA: IDIOTE TO JE JEDNA DRŽAVA IMA 15 GODINA. ...
napisao Nezaposlen, 09 09, 2008 Ma daj je vamo,ne zajebavajte se,gladno se. Vama je isto
napisao Crivar, 09 09, 2008 Vi serete i kukate svakako: Gradi - ajme i kuku. Ne gradi - opet ajme i kuku. Gradi starinsku - ne valja zato sto nije moderna. Gradi modernu - ne valjda zato sto nije starinska. Po noci mislite na sta cete kukati ujutro. U tom svom silnom sranju i kuknjavi, jedino umijete upirati prstom trazeci krivca, pa svatko tko ima hrabrosti da izdigne malo glavu iznad ostatka stada odjednom postaje krivac (citaj: udbas, izdajnik, spijun....). "Gospodo", krajnje je vrijeme da uprete prstom u ogledalo! Sve ima svoje razloge, pa i vasa situacija se nije desila bez razloga. Crivaru
napisao Duško Krtola, 09 09, 2008 Krajnje je vrijeme da odjebeš i gledaš svoja posla. Soli pamet nekom drugom ...
napisao duvnjak, 09 09, 2008 u nas se ne bi gradila takva vrsta termoelektrane,jer ne postoji zakon za smanjenje staklenickih plinova u BIH kao u Njemackoj, a kao drugo mi nemamo podzemne spremnike. svabe ce to trpati u stare podzemne rudnike ugljena i soli,a to mi nemamo TERMOELEKTRANA NE ...
napisao vrlokuk, 09 09, 2008 A di im je rudnik i kako izgleda? Neće ovo na dobro izać, odnio je đava šalu... Pritisak ne jenjava
napisao Milić Vujadinović, 09 09, 2008 Kao što sam već i rekao,prevelika je ovo igra, previše love u igri i prejaki igrači. Zagovornici TE imaju velik budžet te svim elementima "SPECIJALNOG RATA" pokušavaju nama uvalit TE. Pogledajte malo medije a i ovaj portal,svako malo članak o poskupljenju struje gdje su hrvati...,redukcije...itd, paralelno tome pogađa se u dušu duvanjskog čovika(ako nećemo mi gradit će se u Livnu...,bolje malo i nečist zrak nego da svi islimo..itd).U ovolikoj ekonomskoj,duhovnoj,moralnoj,političkoj krizi te u ovako nesređenoj državi to je idealna podloga za velike prljave kompanije da ostvare svoj naum. Namjerno se izaziva strah ,nudi se samo jedan ekonomski projekt ili iseljenje..,nudi ga institucija koja ima u sebi naziv Herceg-Bosna, kao tobože na nacionalne interese lovi narod..,drugi projekti ne postoje..,ako netko skuži igru i pokuša narod informirat,nastoje ga diskreditirat ili kupit..itd,itd. Gospodo vidimo se na iskopima! Krtoli
napisao Crivar, 09 09, 2008 Tebi je nemam zasto soliti, ocito je da je nemas. Ti si izgleda jedan od onih "kulinarskih strucnjaka" sto prave pitu od govana najbolju na svijetu (steta samo sto se ne smije jesti). Mozda bi ti takodjer trebao u ogledalo pogledati, tko zna, mozda ces prepoznati licemjera. za Crivara...
napisao bbb, 09 09, 2008 blago vama-teče vam med i mlijeko i ne znate što ćete o silne pameti!!!i imate se obraza pogledati u ogledalo!!!ma daj... ...
napisao zenit, 09 09, 2008 Cuj gladno se a mangup laprda na netu.Umri sirotinjo da ljudi sa obrazom bez mirovine i s glavom zive posteno u Duvnu. bbb
napisao Crivar, 09 09, 2008 Ja i "moji" nalazimo nacina da prezivimo. Nije termoelektrana dobra stvar, ali je neophodna da bi sirotinja imala posla i mogla barem da prezivi. Naravno da se smijem pogledati u ogledalo, promatram stvari realno i shvatio sam jos davno da se bez zaradjenog kruha ne moze prezivjeti, a bez upiranja prstom i mrznje (koju ti inace najvise prosipas na ovoj stranici) se moze zivjeti (i to dobro). Zato ti i takvi kao ti, prekinite da se grebete od gastica, susjeda itd, nego fino zavrnite rukave, nitko vam nije kriv, nego ste krivi sami sebi. Lakse galamiti negoli se lopate prihvatiti. ko nas pita ko do nas drži
napisao "stoka sitnog zuba", 09 09, 2008 Ma daj ljudi šta je vama više. Mi smo ovi gori iz nasllova "stoka sitnog zuba", a ka d se pitalo stoku sitnog zuba, nikad. Nju se striglo, muzlo, klalo, jilo i j....alo ali nika je se nije ništa pitalo pa zar mislite da će i sada. Ja povraćam na samo pominjanje TE koliko mi se to zgadilo. A oni su naumili i napravit će je ili milom ili silom samo pipaju bilo u naroda i procjenjuju kad je nabolje udariti. Živi bili pa vidili. Ja bi volio da nisam u pravu. Pitanje
napisao Strah, 09 09, 2008 Mene je se pitalo i uvijek će se pitati. Borio sam se i s najhrabrijima i većinom pobjeđivao. Ne bih dirao u poštene Livnjake, ali dok smo mi sijali strah oni su imali mješovite patrole, a poslije su ih branili iz hrvatske a cujeli sektor držali muslimani, a sad ih guraju federalci jer znaju da su popustljivi i bez karaktera. I dok je mene neće biti TE. za Crivara
napisao bbb, 10 09, 2008 ja upirem prstom i prosipam mržnju????ako je braniti svoje mržnja kako je vi želite prikazati i zagovarati ono što ja u svojoj duši zaista osjećam i ne stidim se toga reći-ako ti i takvi poput tebe smatrate mržnjom onda je to vaš problem a ne moj!!!nadalje-moj kruh je krvavo zarađen i ja to najbolje znam i dobro živim i nikad se ne bih nazvao sirotinjom, a još kad znam da se nikada nisam doveo u situaciju da po meni pljuju kao po vodećim ljudima ovog grada, za što su naravno oni sami krivi-ali tebi sam zamjerio jer ti vrlo dobro znaš da i Livno prate sumnjive privatizacije, radnici bez osnovnih prava,...isto kao i TG, samo što se ovdje raspravlja o DUvnu ...
napisao Poskok, 10 09, 2008 mislim da će nas ipak morati pitati, jer bi mogli Alahu na istinu... ipak nas ima puno i s ratnim iskustvom, a to nije zajebancija... poskok uvik izbjegava probleme i biži dok se ne osjeti ugrožen, a tada skače i ujda... a još kad ih ima više, ne pomaže ni serum... ...
napisao Poskok, 10 09, 2008 i još nešto, nemojte zaboraviti da brigada Kralj Tomislav nije ni jednu bitku u ratu izgubila... povedite i tome računa Crivaru
napisao Duško Krtola, 10 09, 2008 Smatraš da realno promatraš stvari? Jeli to autosugestija ili ti je netko to rekao, ne računajući dijalog ispred ogledala koje neprestano spominješ? Spusti se na zemlju, na razinu većine, pa pokušaj sagledati stanje stvari. Pogled iz visoka iskrivljuje perspektivu, moj narcisoidni iznutričaru... I najmodernija Te može biti veliko zlo
napisao Vinko Vukadin, 10 09, 2008 kakav je to argument mederna termoelktrana? Nikakav. Sama činjenica d je nešto moderno ne zanči da ne uništava život i okolinu. Osim toga i ova termelektrana koristi pokusne procese kao marketinšku foru. CCS je u povojima, a nikakva sigurna tehnologija. A ova priča da su Duvnajci ili barem neki protiv svega me podsjeća na onoga koji narodu kaže da bi mu odsjekao lijevu ili desnu ruku. Kad ovaj to ne želi on na njega viče: Budalo pa ne valja ti lijeva ne valja ti desna, a šta onda ti hoćeš? U psihologiji postoji jedan stari trik privdnog izbora. Trik je banalan ali kod budala uvijek funkcionira. Daš budali alternativu koja je isto tako loša kao i glavno rješenje pa ga napadaš što mu ništa ne odgovara. TE vlasnici bi trebali za lobiranje koristiti ma o sofisticiranije metode. poskoku
napisao Vinko Vukadin, 10 09, 2008 Dok je naroda nema straha, dok je volje nema uništenja. treba ujediniti duvnajke na pozitivnim idejama koje donose život, a ne na obećanjimma života, a sijačima smrti. za Vinka
napisao women, 10 09, 2008 šta ovi crivari rade na ovoj stranici nek idu na svoju.nama svak može držat predavanja i pamet solit.Još uvijek nam prodaju fore tipa "kako u njemačkoj".Bože sačuvaj po ovome mi ispadosmo pokusni kunići. Sviđa mi se Vinko vaša zadnja rečenica ali ne znam odkud crpite tu pozitivnu energiju? za Women
napisao škorpion, 10 09, 2008 Nadam se da Vinko ne crpi tu energiju iz TE, slažem se nema ti ništa od te elektrane, narod je izdržao i Mlečane i Turce, i još puno toga ....... za Vukadina
napisao Poskok, 10 09, 2008 Moderna TE će nas moderno ubiti... možda je to danas cool Ubijanje
napisao Strah, 10 09, 2008 Ubiti će nas kukavice i prodavači svega za ništa. Ali smrt ne postoji za žive, i one koji nisu na prodaju, ima vrijednosti koje žive vječno i onaj koji je ih dosegao s njima je vječan. A postoji i vječna strana zla, samo što oni ne žive nego služe i kreću se svijetom kao zombiji i love "slabe" i kupuju bezvoljne. lov
napisao lav, 10 09, 2008 Duvno treba pretvoriti u lovište. Sve mora biti onako kako je majka priroda dala, ali loviti samo lukom i strijelom. Od ovog biznisa nesmije se nitko ni slučajno obogatiti jer lopove ne trebamo. Doći ću i ja u lov, obećavam. za lovca
napisao women, 10 09, 2008 a legende..... Trofej
napisao Gen, 10 09, 2008 Lavovi su obično trofeji lovaca, ili krzno ispred kamina ima ih u zoo vrtovima, a rijetki su na slobodi, većinu ih kontroliraju u nacionalnim parkovima. Kod nas su vukovi najbolji lovci, a ljudi su lovci iz obijesti. Zato kad dođeš u lov pazi se mogao bi biti ulovljen. ...
napisao crni, 10 09, 2008 Vidim da se uređivač dobro uključio u propagandu,kako su krasne sve te TE,da je i nama barem jednu ! Ne vidim nigdje podatke koliko je koštala ta investicija,kolike su zalihe ugljena na koje se računa u radu ove TE.Mogao je izabrati i malo drugačiju fotografiju sa okolišem,bio sam u Cottbusu prije dvi g.i ima se šta viditi.amalo toga poželiti.Ako nekoga zanima može pogledati na cottbus-und-umgebund.de sve te ljepote.Nemože im pomoćii 100 takvih hvatačica plinova. Otvaranje TE Gacko
napisao Milić Vujadinović, 10 09, 2008 Došao Tito na otvaranje TE Gacko a ovi ga dočekali pečenim volom i velikim narodnim veseljem. Tito kao stari skromni komunista veli:"Pa dobro niste baš trebali ispeći vola,mogli ste nešto manje,recimo jenje". "Druže Tito ne dolazite Vi svaki dan, dok je gačana bit će volova". Ova je šala i sad aktuelna u Gackom. Došao Vahid Hećo na otvaranje TE Kongora 2015.g, te ga Kongorani ispred napravljenog kazališta dočekaju pečenim janjetom. Veli Hećo :"da nisu trebali i da su oni u interesu suživota odavno planirali raditi to predivno zdanje". kongorani će na to: "Neka gospodine Hećo,dok je kongorana(duvnjaka) bit će janjaca za klanje". Zagovornici neće se pričati ovaj drugi vic, bogom vam se kunem! Upit za naše ekologe?
napisao MBI, 10 09, 2008 Zašto uporne tvrdite da će se u Njemačkoj do 2012 ili koje već zatvorit sve TE, a ono se nove otvaraju??? za MBI-a
napisao crni, 10 09, 2008 nisam ekolog,ali mislim da ću postati i još jedna stvar,ovo je sve manje ekološko pitanje a sve više borba za život.Jednom smo se borili,pa neće biti teško ni drugi put.Ovo u Njeačkoj je pilot projekat koji nas neće sigurno zapasti.Većina rudnika i TE se zatvara,ostaju one na najkvalitetniji ugljen. za crivara
napisao ćiro, 10 09, 2008 vi ste napravili "pun pogodak", dobili ste tvornicu celuloze i mini TE. Koliko je mini , ne znam, ali za vrlo kratko vrijeme, vidit ćete što je suvremena tehnologija. Sreća mi vam s enalazimo s južne strane, ali opet.... Zato prijatelju, okreni se sebi i pogledaj se u svoje ogledalo. Mi se u svoje već gladamo. lov
napisao Duvno, 10 09, 2008 Htjeli vi priznati ili ne, Duvno iz godine u godinu je sve veće lovište. ljudi odlaze i napuštaju svoje domove, a prostor prepuštaju vukovima i drugoj divljači. Što drugo preostaje nego koristiti taj prostor kao takav. ovo nije ni loše, danas bogati dobro plate za dobar trofej. -
napisao ., 10 09, 2008 sve drugo da i treba se graditi sto vise vise i vise al termoelektrana s ovakom količinom ispušnih plinova ne dolazi u obzir. to bi bila katastrofa za nas kraj!!!!!! za ostale
napisao ćiro, 10 09, 2008 Netko reče da je ovaj portal navalio sa ovom temom. Stvarno je. Ono što piše V.Vukadin je živa istina. Danas imamo jedno zlo i ništa više, sutra će nam ponuditi drugo zlo, pa ćemo kao birati između dva zla, koje je manje. A ovo sve je probni balon krupnog kapitala u sprezi sa korumpiranim i pokvarenim duvnjacima, koji će, ako bi se gradila TE, otići prije nego se pusti u probni rad, jer će imati s čim, ili niti nisu ovdje, nego samo gledaju da još štogod profitiraju na nevolji poštenih duvnjaka. A mislim da su se prevarili. Netk oće valjda ponuditi i dobre projekte, pa neće biti teško odabrati. ...
napisao Poskok, 10 09, 2008 http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=214632e9-06dd-4745-904d-0360f4f467e9 ...
napisao Poskok, 10 09, 2008 http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=2a8606a8-1987-4bfe-891b-5268f4771810 za ćiru
napisao seljo, 10 09, 2008 Moj ćiro dobro si ti to skonta samo se bojim da je to već rješena stvar jer naši gospodari su svoju ekipu davno primistili u rvacku a kad te užežu oni će samo pokupit kover i živit daleko od Kongore i kongorana briga nekog za sirotinjom. Za poskoka
napisao ćiro, 10 09, 2008 E svaka ti čast, neka idioti vide što se dešava u svijetu. za selju
napisao ćiro, 10 09, 2008 Već sam ti rekao da je probni balon, a kontati bez nas, neće to ići. Za stručnjaka Vukadina
napisao žuja, 10 09, 2008 Daj molim te gospodine Vukadin, kad si toliko stručan i tako se srčano boriš za čist zrak nas koji živimo ovdje u TG-u, napiši koliko tona Co2, i svih drugih štetnih plinova se emitira u tvom lijepom Zagrebu od 300.000 do 400.000 vozila dnevno, svih spalionica i toplana i sve zagrebačke industrije. Pa, poradi toga što svega toga ima i što je zrak zagađen ti si i otišao živjeti u Zagreb! za vinka
napisao glupi, 10 09, 2008 objasni svom dragom prezimenjaku šta je TE jer su njegovi stranački šefovi najveći zagovornici TE i ako oni pobijede graditi će se TE a vi sa druge strane polja će te se još više seliti za crnog
napisao MBI, 10 09, 2008 ne trebaš mi odgovarat ako neznaš odgovor na moje pitanje. Ja sam zaprepašćen metodama s kojim se bore naši ekolozi protiv TE . To su samo naklapanja i laži, te tako će odbit zadnjeg duvnjaka koji se dvoumi oko pitanja DA ili NE. Za mbi
napisao ćiro, 11 09, 2008 Otiđi na stranicu, koju ti je ponudio poskok Za ćiru
napisao MBI, 11 09, 2008 to nije ništa novo što tamo piše, i to je jedan jak argument kontra TE, ali ne trebaju ovi ekolozi lagat ko na traci i pričat neprovjerene stvari. kakvi
napisao bu, 11 09, 2008 kakva termoelektrana,ljudi, to je zajebancija otome se priča ima 40. godina u nas, svaki projekt, svaka investicija nas zaobilazi, što mislite zašto, ja znam odgovor. ...
napisao Poskok, 11 09, 2008 http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=49647fd7-3b02-4337-bbec-6934b91fcb0c ...
napisao Poskok, 11 09, 2008 a zašto ne uložiti u ovakve izvore energije http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=b0e91795-7735-43f1-95a7-760e3196618d ...
napisao Poskok, 11 09, 2008 http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=b0e91795-7735-43f1-95a7-760e3196618d evo malo i videa
napisao Poskok, 11 09, 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=2123786064295395441&vt=lf&hl=en ...
napisao Poskok, 11 09, 2008 dragi moji ovo svakako morate pogledati... posebno Thommy, Tica i ostali rudari... http://video.google.com/videoplay?docid=2123786064295395441&vt=lf&hl=en pozdrav za MBI
napisao ćiro, 11 09, 2008 Razloge ti daju zemlje, koje su apriori odbile i odbijaju tu vrstu proizvodnje električne energije. One su silu novca i truda uložile u eksperte koji su ispitali sve to , i na kraju donijele odluku. Što to mi moramo izmišlati toplu vodu, ili jednostavno njihove analize primjeniti kod nas. Poskoku
napisao Thomy, 11 09, 2008 Evo pogledao sam, ali mi nije jasno što Bin Laden, Bush imaju sa nama, ali ima film od Michaela Moora koji se zove Sicko (bolesno) pa preporučam svima da ga pogledaju. A ono tvoje o bježanju dok nisi stjeran u kut, to baš i nije junački čin, više je kukavički, jer u kutu zmije možda i jesu opasne, ali ih na kraju uvijek ubiju. Zato se pazi i ne dozvoli da te stjeraju u kut inače te nema. ćiri
napisao Thomy, 11 09, 2008 Ne postoji ni jedna zemlja na svijetu koja ima ugalj a da nema TE na ugalj, prema tome mi zbilja ne moramo izmišljati toplu vodu. Nijedna zemlja na svijetu nije apriori odbila tu vrstu proizvodnje struje. CO2 nije naš problem nego globalni, pa neka se najveći emiteri CO2-ugljičnog dioksida (kojeg sva živa bića proizvode) kao Kina, SAD, EU i Rusija oko toga brinu jer bi naša elektranica bila kap u oceanu ispuštenog CO2 u svijetu. Ali evo pametni i osvješteni su izmislili način kako da riješe taj problem, pa im želim sreću u tome. Poskoku
napisao Thomy, 11 09, 2008 Svi mi znamo da je globalno zatopljenje globalno opasan proces. Ti ako misliš da će zaustavljanje izgradnje TE Kongora nas ovdje spasiti problema globalnog zatopljenja onda si naivčina, mada sumnjam u to. Ti jednostavno pokušavaš zaplašiti ljude koji baš i nisu upućeni u tu problematiku, pa ono kao "Sve ćemo se ispržiti na suncu ako napravimo TE". TO SE ZOVE DEMAGOGIJA. Ako su tvoji pravi razlozi da budeš protiv TE tako dobri volio bih ih čuti pa se možda i složim sa njima. sumpor je ljekovit
napisao sumpor, 11 09, 2008 Toliko nas ubi ovaj čisti zrak da i u Livnu i u TG-u ljudi masovno oboljevaju od raka, vele svaki četvrti. Možda bi nam bilo bolje da nam je zagađen zrak, manje bi nas umiralo od raka. Sumpor je ljekovit. Ja sam ZA TE Thomi
napisao Milić Vujadinović, 11 09, 2008 Ti si stvarno prava mustra. kako ne shvatiš već jednom da od TE nema ništa i da su ljudi ovdje nabrijani maksimalno protiv. Te tvoje tvrdnje kako "ugalj mora van" pa bila TE ili ne, jednostavno se neće izvodit. Ja tvrdim da si ti veliki igrač EP HB i da ovdje vodiš specijalni rat ti i tvoj tim. Thomi
napisao Milić Vujadinović, 11 09, 2008 Predstavljaš se "kao da si od malena u vesternima navijao za indijance"..Boriš se za običan puk,kao ono bez srednje škole..Bio si veliki ratnik...imaš taj spasonosni socijalni karakter..itd Na drugoj strani: protivnici TE puni love..Sve same dezerterčine i privatizacijski lopovi.. Mi u vesternima od malena bili degenerični,navijali za tlačitelje.. ukratko naše devijacije vuku još iz djetinjstva..itd Volio bi da si večeras na HTV2 pogledo dokumentarac o "Rami i potopu",pa da vidiš suze jadnih ramaca,skužio bi kako ti tvoji obećavaju a što u stvari rade. Kako te ti zaštitnički,socijalni,Robinhudovski nagoni nisu natjerali da se boriš protiv 3,5miljarde eura,kako baš za njih? Vrlo čudno,neshvatljivo?! Ćiro bolan
napisao MBI, 11 09, 2008 ti govoriš kao i svi ostali protivnici TE, u koje se ja nesvrstavam još, a najvjerovatnije i neću jer mi previše petljate. a svako pitanje na koje nemate odgovora izbjegavate. kao moje gore, koje ću ponoviti ovde i sad. Zašto uporne tvrdite da će se u Njemačkoj do 2012 ili koje već zatvorit sve TE, a ono se nove otvaraju??? Ako je ovaj članak točan, naravno. za MBI,a može i za Thomya
napisao "ekolog", 11 09, 2008 neznam šta su to "ekolozi" slagali ? Da rudnik od Procipina do Ričine,dužine oko 6 km,širine oko 3 km i dubine 300 m nije dobar za župu Kongoru,a i šire ?! Da odlagalište pepela,jalovine i šljake od 510 ha i visine oko 160 m iznad Lipe i M.sela isto nije nešto ?! Da loženje 420 t lignita svaki sat,što je 10080 t svaki dan,pa množite sa 34 g. isto nije dobro za nekoga tko živi tu,malo bliže ili dalje svejedno,ali je sigurno dobro za one koji broje kw/h i KM,a nisu ni blizu ! Ovo su samo neki podatci iz studije EP HZHB,nisu laž i nisu izmišljeni. ...
napisao "ekolog", 11 09, 2008 Daljni je problem 25000 m3 tehnološki onečišćene vode dnevno,koja se po njima vraća u "postojeće vodotokove Duvanjskog polja",imamo ih puno ! Koja je to stručna radna snaga i od kuda bi ona došla,a i nestručna ? Šta nakon 34 g. i to će brzo proći,čak i prebzo.I šta znači biti ekolog uTG-u,jer i ja sam jedan ot tih ? Znači li to da smo počeli cijeniti ovo svoje i ovo oko nas ili nešto drugo ? Zašto se o ovoj temi do sada službeno razgovaralo u Sarajevu,Mostaru,Livnu,Rami,Zagrebu,a ne i u TG-u ? Mi smo prvi cilj postigli,o TE i rudniku se počelo raspravljati.Nadam se na vrijeme,jer oni šute i odrađuju svoje ! ...
napisao "ekolog", 11 09, 2008 Ovo je samo prva tema i jedan od problema u TG-u.Na red trebaju doći vjetroelektrane i dodjele koncesija za iste i kako najbolje iskoristiti ovaj potencijal i kao općina i kao pojedinci,da nam se ne ponovi Buško jezero.Triba ispraviti greške i možda čak i kriminalne radnje oko poljoprivrednog dobra,jer i od njega općina ima malu ili nikakvu korist.Doći će na red i tri hidroelektrane na Šuici i tu triba biti oprezan tko će dobivati i hoće li se preprodavati koncesija ! To je ekologija na Duvanjski način kakvu je vidi i vodi udruga DV&NB.Pozdrav DUVNJACIMA ma gdje bili kakvi god bili,nsjbolji su ! ...
napisao Poskok, 12 09, 2008 thommy, da bi se brinuo za globalne probleme, moraš krenuti od sebe, svog dvorišta, svog sela, grada, polja... a što se tiče zmija... pusti beštije da žive... a ja ti ponavljam da nikakvi turci, englezi, peti, šesti neće na mojoj zemlji (gruntovno i katastarski) raditi što oni žele.. i to je to. neće mi je nitko uzeti, a ako ćeš ti svoju dati nema problema, to je tvoja stvar (i ja ću ti ponuditi koju marku, pa možda prođem). svaka daljnja rasprava je bespredmetna (bio ti sponzoriran za to ili ne) ...
napisao jozo m, 12 09, 2008 mora se konačno o svemu otvoreno razgovarati... a posebno voditi računa o posljedicama http://www.kongora.net/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=1 Hvatači
napisao Gen, 12 09, 2008 Kod nas će napraviti najmoderniju TE na svijetu, na dimnjaku će zaposliti 10 najsposobnijih hvatača zagađenja, koji će ga dodavati petorici djelatnika koji će to zagađenje pretvarati u ne štetnnu m***riju, a rudnik će biti svjetsko čudo i neponovljiv pothvat. Tu će 100 nadobudnih i dobro korumpiranih duvanjskih stručnjaka pretvarati ovaj lignit inače loše kvalitete u super gorivo, a najljepša priča će biti jalovina i radioaktivna šljaka, jer će 50 djelatnika Elektroprivrede stom inače nekorisnom i štetnom masom uljepšavati i razvijati inače naš ružan i nerazvijen kraj. lijepe slike
napisao ništarija, 12 09, 2008 Slika TE u ovom članku je stvarno lijepa: vedro nebo, nove zgrade, fini, bijeli dim koji se utapa u iste takve oblake a naokolo zeleno, visoko drveće, čak je dio jednog stabla u prvom planu. Svaka čast manipulatorima na dobro urađenom poslu. I vraga se može prikazati kao anđela, sve je to dio propagande. Ako u Kongori bude TE onda će oni konačno imati lijepu šumu (ne onu iz koje su titu rasadili), vedro nebo i puno malih cvrčaka koji predvečer punog trbuha glasno pjevaju i zovu ženke da im se pohvale naraslim dimnjacima. Previše ljepote, skoro idilično. Zato predlažem da se na svakom dijelu polja postave ovako lijepe TE, da nitko ne bi bio uskraćen. Jedino ispred thomyjeva doma treba ostaviti slobodan prostor da sačuva pregled. ...
napisao Vrlokuk, 13 09, 2008 Zaašto su ljudi oko Buška jezera protiv termoelktrane?!? I da li ste gledali dokumentarac o gradnji Ramske brane? Njih su dobro privarili... Nama će sigurno ponuditi bolje riješenje, npr. preseljenje u Livno (ako ništa bila bi nam bliže bolnica). Thommy će nam biti gradonačelnik u egzilu (moj prijedlog) Za Thommya
napisao rudar, 13 09, 2008 Thommy, da li si bio u Gackom? Ako nisi, ja te vozim doli ili ti plaćam gorivo, pa posjeti grad Gacko i TE s rudnikom. Ne triba ti niko ništa govoriti, sve će ti biti jasno za 15 minuta. To isto preporučujem svima onima koji su neodlučni i onima koji su za TE. A ako nakon posjeta budu za to, onda neka se gradi. Samo se javi i idemo ...
napisao Kongorani, 13 09, 2008 Alo stručnjaci, šta mislite bi li se nas tribalo pitati, ipak je to NAŠA zemlja... Lako je vama (Thommy, Tica...) s tuđim k....m gloginje mlatiti. A da vi date sve svoje za opće dobro... počmite s kućom, pa natrajte... a nas pustite na miru, jer bi mogli dobiti po tim pripametnim glavurdama. Zbogom i vama i TE i EPHZHB (čudno je kako je baš njoj ostalo ime, a za taj naziv su neki u zatvoru, zar ne, pripametni?) protivnicima TE
napisao Thomy, 14 09, 2008 Meni se čini da su protivnici TE već izgradili studiju kako će sve to izgledati ako se izgradi TE. Pa dajte objavite te studije, nemojte samo naklapati. Za ekologa koji veli da će se dnevno potrošiti 10080 tona lignita, da li zna koliko će to para donijeti u općinski proračun, tj koliko košta tona lignita? Ako je samo 10KM to je godišnje skoro 37.000.000KM. A do sada je općina imala do 6.000.000KM godišnje. protivnicima TE
napisao Thomy, 14 09, 2008 Gacko me ne zanima niti bilo kakve TE stare preko 50 godina. Šta sa tolikom šljakom rade šveđani koji imaju 92 TE na lignit i neznam koliko još na druge vrste ugljena ili recimo njemci, austrijanci ili englezi? Nitko u svijetu ili EU ne gasi TE ako imaju goriva, čak uvoze ugalj i nastavljaju proizvodnju, jedino moderniziraju stare i zatvaraju one gdje su iscrpili rudnike, a nema ekonomske računice uvoziti ugalj protivnicima TE
napisao Thomy, 14 09, 2008 I tko, na kraju kaže da sam ja zagovornik TE, ja samo pokušavam objektivno sagledati stvari. Vidjeti što dobivamo, a što gubimo pa onda odlučiti što je najbolje za nas, pa ako je najbolje sačuvati ovu našu sredinu ovakvom kakva je i ako je to ljudima koji još žive ovdje jedino prihvatljivo, onda je nećemo prihvatiti i gotovo. Ali, ako želimo promjene i napredak u gospodarskom i svakom drugom smislu trebamo dobro promisliti o svim opcijama prije nego ih bezuvjetno odbacimo. Možda baš takvim svojim tvrdoglavim stavom doprinesemo upravo uništenju i devastaciji ovog prostora u ne tako dalekoj budućnosti. protivnicima TE
napisao Thomy, 14 09, 2008 Budući je trend iseljavanja iz naše općine najveći u državi (to je činjenica) tko će se, u ne tako dalekoj budućnosti brinuti za ove prostore bez ljudi. Svim odgovornim ljudima na svijetu obitelj je na prvom mjestu pa onda sve ostalo. Ako se čovjek može brinuti o svojoj obitelji onda on nema problema, ali ako ne može onda će tražiti sredinu u kojoj to može i neće razmišljati o drugim stvarima jer ima najveći prioritet; zarditi novac da prehrani obitelj. Neki će otići u Zagreb, neki u Split ili Zadar, a neki čak i preko oceana u jedan Pitsburg u kojem se sunce ne ugleda više od pola godine. I ljudi rade i žive, sa nostalgijom ili ne, ali se ne vraćaju osim 15 dana godišnje, čak niti u mirovinu. protivnicima TE
napisao Thomy, 14 09, 2008 Mi trebamo neke promjene, trebamo gospodarski razvoj, nova radna mjesta, GUP, kanalizaciju, kvalitetan vodovod, sređen grad, asfaltirane ceste po čitavoj općini, kvalitetnu rasvjetu u svim selima...Bojim se da bez ozbiljnih investicija (a to vjetroelektrane nisu jer donose vrlo malo radnih mjesta i mrvice u općinski proračun) to nećemo dočekati. Zato ako će TE biti napravljena po europskim ekološkim standardima, rudokopi kvalitetno sanirani mješavinom otpadne šljake i zemlje bez devastacije okoliša, ja ne mogu biti protiv nečega takvog upravo iz istih razloga zbog kojih ste vi protiv, a to je očuvanje duvanjskog kraja sa ljudima koji će ovdje živjeti. poskoku
napisao Thomy, 14 09, 2008 Svi smo mi pogođeni globalnim zatopljenjem, porastom cijena hrane i goriva. Ali koliko na to možemo utjecati? Bojim se nimalo. Ja bih rado vidio da naši "proizvođači hrane" tj. seljaci snize cijene svojih proizvoda i na taj način dorinesu padu cijena na globalnom tržištu, ali kako stvari stoje mogu naši seljaci davati krumpir, pšenicu ili kukuruz badava, cijene na globalnom tržištu će i dalje rasti. Isto se odnosi na sve ostalo što mi napravili u našem dvorištu. To je tako osim u Simpsonima. Oni koji mogu nešto učiniti na globalnom planu, oni to ne žele zbog straha za vlastitu ekonomiju, razvoj, radna mjesta i naravno visinu proračuna za naoružanje i slične stvari. Obavezno pogledaj dokumentarac od Michaela Moora "Sicko - bolesno". za MBI
napisao ćiro, 14 09, 2008 Ti uporno tražiš naše stručnjake, da se argumentirano protiv TE bore sa stručnjacima, koje plaća neznam tko. Pa prijatelju, poprati malo što eminentni stručnjaci u svijetu misle o TE. Sada te pitam, dali svako znanstveno otkriće u svijetu, ti moraš ponovno dokazivati, ili ćeš povjerovati struci, koja je puno vremena i novca potrošila za otkriti nešto. Vidiš, ja prihvaćam argumante protiv TE i uopće o njima ne bi raspravljao. To smatram izmišljanjem tople vode ili mlaćenjem prazne slame. za Thomija
napisao ćiro, 14 09, 2008 Tvoja razmišljanja i računice su baš u službi krupnog kapitala. Samo te brojke interesiraju, jer onih 37 mil. KM za lignit nema nikakvu podlogu. Kontradiktorno je to što nakon TE propagiraš obitelj, kao ako je to ljudima prihvatljivo. Baš je to ono što ljudima nije prihvatljivo. Zašto? Vrlo jednostavnim riječima ti je to kazao Milić Vujadinović. Socijalna politika i krupni kapital! Ma gdje si to vidio dami je čuti. I na kraju slažem se sa Milićem. Ti si nečiji igrač i bacaš nam prašinu u oči. E prijatelju, neće ići. vrilokuki
napisao bužanin, 14 09, 2008 Mi bužani smo protiv svega, nas su zajebali sa potapljanjem polja raselili nas na sve stane svita, a ovo nas malo šta smo ostali nećemo ništa osim mira i tišine. Ja bi sam više volio da su nasred polja napravili termocentralu nego jezero, jer niko od nas niti čamca nema, a u elektrani bi mogli radit i nebi se morali tako raselit. Tu vašu centralu i jezero nemorete niti usporedit, jer centrala nije ni jedan posto zlo ka šta je jezero nit more napravit toliko štete. SRITNO SVIMA Thomice
napisao Milić Vujadinović, 14 09, 2008 Bog s tobom! Drago mi je da te i ćiro skužio. Ti kako se predstavljaš u svojim komentarima, nema osobe ko te nebi pozelio u svom okruženju ,ali padaš na sitnicama. Kad sam ti spomenuo Berislava i njegovih 40 krava i da će upravo na tom mjestu biti odložena šljaka i pepeo u visinu 130m(podatke koristim iz prdstudije koji su tvoji šefovi prezentirali dekanatu), ti od tog radiš kao seljačku priću i pokušavaš omalovažiti (citiram:"zaposlit cemo 15-tak ljudi da razvoze šlaku,ne interesira te kao taj moj seljak"). Što se u tom slučaju ne boriš protiv velikih..? di je tu borba za potlačene indijance(seljačine)..? Ako u četvrtak nisi gledao dokumentarac o propasti Rame,nabavit ću ti,moraš vidjet kako tvoja EP ispunjava obećanja sirotinji..? Uostalom, Buško Blato i Rama imaju priliv stanovništva odkad ih je tvoje božanstvo prosvijetlilo: Samo luđak i onaj koji yarađuje na TE može biti za TE
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Vidim da se ovdje stalno mješaju kruške i jabuke. To što negradnja TE u Kongori neće spriječiti globalno zatopljenje nije nikakav argument da se svaki dan diže crna prašina u Duvnu i ubija ljude. To što u Zagrebu ima više CO2 nego će bit u TE Kongora nije razlog da se složimo da u Duvnu nestane pet šest sela. Možemo nastaviti dalje. Kažete da nismo stručnajci i da nemamo pravo na mišljenje. Ne hvalimo se da smo stručnjaci nego kažemo da smo informirani. Stručnjak može i ubijati i biti glup. Ako je stručnjak onaj tko je završio rudarstvo, a to nikad nije radio i osim toga laže, onda od struke za narod nema koristi. Koja to radna mjesta?
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Sano sirotinaj i onaj tko nema nikakve druge mogućnosti će doyvoliti da njegova djeca svaki dan udišu ugljenu prašinu iz površinskog rudnika. Izgradnjom rudnika i termmoelektrane će dakle doći do masovnog iseljavanja. Znam da će zagovornici kao navodni argument reći, pa ljudi se i tako iseljavaju. Njihova logika je ko j....e ljude. Kad se već iseljavaju da barem mi zaradimo. Rudnik i TE dakle neće donijeti radna mjesta nego će uništiti i ova što psotoje, a ta nova će biti za one koji su spremni prodati svoje zdravlje i zdravlje svoje djece za hećinih 700 maraka. Iammo li pravo na mišljenje
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Papa u Lourdesu reče da se moli za žrtve terora koji ne dozvoljava izražavanje mišljenja. Upravo to nam ćele zabraniti zagovornici rudnika i TE. Mi navodno ne smijemo govoriti jer nas kao inacceptabile stvara naš život izvan Duvna. Imamo pravo govoriti.Imamo pravo informirati ljude. Imamo pravo reći što se sprema. To nam ne može nitko zabraniti. A priča oko Njemačke isl. je samo primjer za jedno i drugo. Narod nije tako glup ko što misle nekakvi "stručnjaci". Kad ste stručnajci iziđite na javnu raspravu pa da vidimo. I još jedno mi nismo, barem ne ja, nekakvi ekolozi. Mi smo jednostavno ljudi kojima nije sve svejedno što se događa, kako u Duvnu tako i negdje drugdje. Mi smo jednsotavno ljudi koji su alergični na zabranu mišljenja i borbe za svoje. A i naše kuće su u Duvnu bez obzira kako često mi u njima noćivali. Za sve one vjernike koji se premišljaju
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Uništenje okoline je smrtni grijeh na prvom mjestu. Svaki vjernik katolik bi kad hodočasti u Međugorje trebao malo razmisliti zašto mu je Bog darovao ovako lijepu prirodu. Ubijanje svoje djece je je ne samo zločin nego i grijeh. Svjesno prihvaćati projekte u kojima dokazano djeca masovno stradavaju umjesto da se prihvati i razmisli o drugim mogućnsotima može samo luđak i onaj tko je previše liejn da upregne svoj mozak. Svećenici koji svjesno prihvaćaju mogućnost raseljavanja svojeg puka bi se trebali dobro ispitati što je njihov zadatak u ovom narodu. Nema tog novca koji može opravdati još jedan pokušaj planiranog iseljenja. Nije problem za one koji žele otići ili su već otišli. Tko ima pravo da planski otejera one koji žele ostati i ovdje živjeti? Oni koji će zaraditi? Hećo i bosanski političari? Iseljavanje će pogoditi većinom Hrvate, a naši susjedi Musliamni će ostati definitivno bez kruha jer sad žive od stočarstva. Za podmetače iz komunističke kuhinje
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Zagovornici TE i rudnika su oni ljudi koji već desetljećima kroz različite partije drže vlast u svojim rukama. Oni su dobro umreženi, poznaju se i potpomažu bez obzira na partijsku pripadnost. Njihova jedina partija je novac. Za one koji to nisu shvatili bi bilo dobro da malo proanaliziraju tko to sve uvijek drma novcima i sudbinama. Zagovornici TE se kriju i ne pokazuju tko su? Zašto? Ako je projekt tako dobar onda bi trebali biti sretni da narod vidi da se oni za njega brinu bez osobnih interesa. Njihove metode su uvijek iste. Rad iz prikrajka i motiviranje naivnih koji misle da su oni nestali, da ih nema. Thommz nemoj molim te pričat o teorijama zavjere. U njih ja ne vjerujem, vjerujem samo da nekadašnje veze nisu još pukle i da je rudnik sa svojom prašinom dobar da prašina padne na stare ljude koji su pronašli novo polje. Narod u Duvnu nije blesav. Pravite planove za neko drugo polje. Gubite vrijeme i novac, ne svoj nego narodni al opet šteta novca. Adresa za zagovornike TE
napisao ništarija, 15 09, 2008 Za sve zagovornike TE Kongora evo zanimljiv link o načinu na koji odgovorni ministar posluje. Pa zamislite što bi bilo kasnije, kad se već prije početka radi ovim metodama. Najgore od svega (već sam naveo) je da je odgovorni bosanski ministar već htio dati koncesiju, bez raspisanog natječaja. Link glasi: http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/aktuelno/heco-milijardu-eura-daje-firmi-s-jednim-uposlenim Kako posluje Hećo
napisao ništarija, 15 09, 2008 Na osnovu informacija objavljenih u današnjem izdanju bosanskog Avaza potražio sam na google-u informacije o grupi APET koja je trebala dobiti koncesiju za pravljenje TE Kongora još prije natječaja. Čudno je da o toj grupi koja bi na kraju jamčila za standarde zaštite okoliša nema skoro ništa na internetu, na osnovu računa dobiti i gubitka ostvarili su u prošloj godini prihod od cijelih 6.700 eura! Više od Mujine slastičarne! Kako posluje Hećo - još o grupi APET
napisao ništarija, 15 09, 2008 Na osnovu dostupnih informacija grupu APET je osnovao 1999. godine tada nadležni ministar infrastrukture s ciljem realiziranja energetskih projekata u istočnoj Europi. U grupaciju su putem cluster-a (sjecište zajedničkih interesa) uključene neke velike austrijske kompanije, ali u toj pravnoj konstrukciji one paralelno djeluju u svom interesu. Vjerojatno zbog toga nema nikakvih informacija o nekim realiziranim projektima, kojih po svemu sudeći nije ni bilo. Ali, za ovu smiješndu državu je dovoljna i tvrtka s jednim zaposlenim, na posjetnici se napiše nekoliko zvučnih imena i ministar daje koncesiju za uništavanja Duvanjskog polja. To je diletantizam kojega ni od bosanskih ministara ne bih očekivao. Sad zamislite što bi bilo da je ta grupacija dobila koncesiju, možda bi za zaštitu okoline jamčila sa svih 7 eura dobiti iz vrijednosnih papira ostvarene 2008. godine. za ništariju
napisao ćiro, 15 09, 2008 Što misliš, je li taj prijavljeni u APET grupi naš Thomi ništariji
napisao Vinko Vukadin, 15 09, 2008 Hvala na trudu. Apet grupa je običan smokvin list za pranje love. Oni bi lokalnoj tehnologiji i lokalnim managerima trebali poslužiti kao dokaz da će se ovdje raditi po europskim standardima. ...
napisao Kongorani 2, 16 09, 2008 Thommy, mi pristajemo na sve, ako ćeš nam ti darovati svoju kuću.... da se imamo di doseliti kad nas zatrpa pepeo. Može li? Kongoranine
napisao Milić Vujadinović, 16 09, 2008 Rekle bi žene: "šta ga čančaš" E dobru družinu treba dovest da nas zatrpa! Eto mi ćemo gledat kako oko nas sve propada jer je ugalj kao državno vlasništvo pa eto nesmimo ništa jer to nije u našoj mogućnosti. Što kaže Josip Pejaković; "đe ima mene ima države","da nije ove države đe bi ja svog kera svezo" Iz ovog je vidljivo da smo lojalni državi i da je u nekim segmentima poštivamo. Država nema pravo na ubijanje
napisao Vinko Vukadin, 16 09, 2008 Svatko ima pravo na zdravlje. država nema pravo na ubijanje ljudi. Ako bi država to radila onda se ljudi imaju pravo boriti svim sredstvima. Otvaranje rudnika j eirojekt kojim se želi narod iseliti kako bi netko zaradio novce. bez obzira radi li to država ili nekakav privaik, to je zločin prema oima koji ovdje žive. Prošla su vremena u kojima je narod podnosio teror države. Priča o državnom blagu ispod površine je nekad prolazila. To je i danas nekakvo kontinentalno pravo ali ga države sve teže ostvaruju jer narod nije više tako blesav. Ljudi se brane i to čeka i ove naše koji su mislili da će šutke počet kopat i pare zarađivat. Vukadinu
napisao Thomy, 16 09, 2008 Kakav grijeh učini ti kad se odseli u Zagreb i čitava ti obitelj tamo živi, a koji je, po tvojim riječima puno zagađeniji od Tomislava. Meni, osobno uopće ne bi smetalo da moja djeca dišu zrak kvalitete zagrebačkog i da imaju i sve drugo što Zagreb pruža (fakulteti, sport, med. skrb i dr.), a da se ne moram seliti. Veliš da ne vjeruješ u teorije zavjere, a neke sam proturaš. Šta se uzrujavaš, pa ja sam samo jedinka kojoj smeta ono što vi drugima zamjerite-ne podnosite različito mišljenje i to je više nego očito, pročitajte članke protivnika TE pa promislite o tome Ništariji
napisao Thomy, 16 09, 2008 Slažem se u potpunosti sa tobom, ako se ikada bude radila TE u Kongori to mora biti transparentno putem javnog natječaja, da i mi vidimo što nam se nudi, tj. što ćemo izgubiti ili dobiti pa ćemo lakše odlučiti što nam je činiti. Ovakvi nekakvi tajni ugovori i dogovori neće proći pa čak i usprkos volje najmoćnijeg duvanjskog vladara doktora Perića. Inače je on Hećin prijatelj bez obzira na ove posljednje napade doktora na ministra. ćiri
napisao Thomy, 16 09, 2008 Jebote, što me provali! za kongoranina
napisao Thomy, 16 09, 2008 U mojoj kući su oduvijek svi ljudi dobrodošli. Imam kuću od 300 m2 i sve ću vas primiti i uzdržavati u potresu ili kakvoj drugoj katastrofi ako moja kuće ostane čitava, a poznam i puno ljudi koji će napraviti to isto, ali u priče o pepelu NE VJERUJEM. Miliću
napisao Thomy, 16 09, 2008 Ne mora netko biti komunista da bi se koristio komunističkim metodama. I šta me napadaš, pa i ja sam protivnik TE ako će biti sve tako crno kao što vi to predviđate - smog, pepeo gomila šljake koju nitko ne misli ukloniti i na sve druge načine devastiran okoliš. I evo sjetih se Biblijske priče o Sodomi i Gomori i kao što je Bog htio poštedjeti ta dva grada ako je bio samo jedan pravednik u njima, tako ću ja biti protiv TE ako bi bila ugrožena egzistencija i jednog jedinog duvnjaka od TE. Thomy
napisao Milić Vujadinović, 16 09, 2008 Čestitke na lijepom biblijskom citatu! Nećemo ići daleko. Jel ti vjeruješ da će onaj moj pomenuti farmer koji ima fermu od 40 krava u Lipi moć opstat? Baš na mjestu di su ovi tvoji rekli da će biti 130m u visinu pepela i šljake, nalaze se njegove kravice i čovjek je mlad,stvorio obitelj i odlično zarađuje. Jeli on ili takvi slični u ovom slučaju "biblijski pravednik" zbog kojega vrijedi poštediti grad? Pravednici
napisao Gen, 17 09, 2008 Ja u našoj maloj zajednici poznajem barem tisuću pravednika, oni ne traže da ih itko poštedi i spašava. Njima treba samo normalan odnos vlasti Elektroprivrede i lokalnih poduzetnika Trba izbjegavati i ignorirati ljude koji samo uzimaju od zajednice, a slaviti i forsirati one koji joj nešto pružaju. Zajednica treba pomoći onima koji nemogu sami sebi pomoći. Podržavam projekte koji su javni i transparentni, TE i površinski kop to nisu i nema smisla o njima raspravljat. P.S Gospodine Thomy kad već nešto "citiraš" onda to radi točno, jer slobodna interpretacija citata je zlonamjera. ...
napisao Kongorani 2, 17 09, 2008 šaljem link o pepelu... isti rudnik, isti problemi... http://www.youtube.com/watch?v=u-tJXC7Cwm8 Usput, nisi odgovorio da li prodaješ svoju didovinu i da li bi želio raditi u rudniku? pozdrav. za Thomija
napisao ćiro, 17 09, 2008 Malo sam se šalio, a vidim da si razumio šalu. A sad, dragi moj Thomi, gdje su ti što vode projekt TE i zašto ne otvore javnu debatu o tome. Nema ih. Zašto? Pa zato što nemaju niti jedan valjan argument, za buduće radove.Kako opravdati rupu od 7 km dugu, 3km široku i 300m duboku i to sve u kriliu 5-6 sela. Dalje kako opravdati potapanje polja za HE Vrilo, a gradi se isključivo radi TE. Odgovor je: Nikako. Zato ih nema. Ali ima Vas koji kukuričete i potrbiti ste im kao probni balon. Ukoliko ste primili novac, o tome sam rekao ranije sve. Ukoliko niste primili novac, onda ste obična budala, jer radite posao za druge. A nizašta, osim naše propasti. Malo čitanja ne škodi
napisao Milić Vujadinović, 17 09, 2008 Je malo duži tekst ali isplati se pročitat naročito zagovornicima smrti. Kongoranine sad će se netko javit i reć: kakve veze mi imamo s ovim tvojim snimkom pa udarit o dobiti od prodanih megavata i prosperitetu općine. http://www.ekoakcija.com/content/tvornice-energije-ili-smrti zaštita okoliša u BiH
napisao ništarija, 17 09, 2008 Ako netko pročita ovaj gore navedeni članak, a ne bude mu jasno kakvoj opasnosti se naš kraj izlaže, onda je ili naivan, ili slijep. U članku govore stručnjaci, koji zajednički ističu sljedeće: - na papiru je u ovoj državi sve OK, ali - nema se novca za ugradnju moderne tehnologije jer je skupa, - kontrola pridržavanja standarda nije na nivou općine, nego na nivou federacije, - trend u svijetu je prestanak rada velikih zagađivača i prelazak na čišću energiju. Sad zamislite kako će ministarstvo iz Sarajeva u Duvnu biti strogo i tražiti pridržavanje standarda, a Tuzla i Sarajevo će im biti svejedno. Vole oni Duvnjake i to će raditi iz ljubavi. Bravo! Miliću i ništariji
napisao Thomy, 17 09, 2008 Ljekari kažu da je uticaj smoga moguće izbjeći jedino odlaskom na planine. "U Sarajevu najveće zagađenje dolazi od automobila koje možemo nazvati evropskim otpadom. Automobili su stari i bez katalizatora i zato se ispušta više otrovnih gasova. Ističe da su u Federaciji BiH propisi u vezi sa okolišem dobri, ali rijetko ih se ko pridržava. Miliću i ništariji
napisao Thomy, 17 09, 2008 Da vas upitam jeli mi živimo u Sarajevskoj ili Tuzlanskoj kotlini ili na burnoj visoravni koja po službenim podacima za sve gradove ima najčistiji zrak u čitavoj Europi. Sve te usporedbe meni baš ne znače ništa. Te TE koje zagađuju zrak su stare više od 40 godina i nitko ne želi ulagati u filtere, ali nisu samo TE problem, recimo problem Srednjobosanske županije i gradova u njoj su automobili i grijanje kućanstava. Jedan Travnik nema u blizini TE ali je zimi situacija katastrofalna najviše zbog grijanja i nitko nema rješenja za taj problem. Ljudi mole Allaha da im dadne duvanjsku buru da im rastjera smog, vele to bi ih spasilo. Prema tome uspoređivati neusporedivo, nema baš velikog smisla. Miliću i ništariji
napisao Thomy, 17 09, 2008 Kod nas kad fratri nalože svoje centralno grijanje, a kad slučajno nema vjetra, to je katastrofa za disati kad ste blizu crkve, pa sam im predlagao da ugrade filtere na glavni dimnjak centralnog grijanja. Ali šta će ljudi koji se griju na drva i ugalj, a ima ih podosta. Tko god ima priliku uzeti ugalj taj ga uzme i loži jer dulje gori i daje bolju vatru, a smrdi ko sto đavli, što ćemo sa time. Dobro, to je onih dva, tri dana zimi kada stane vjetar, srećom ne traje dugo, ta imamo, kako kažu stručnjaci 363 vjetrovita dana godišnje. Miliću i ništariji
napisao Thomy, 17 09, 2008 Ja sam protiv TE ako neće ugraditi filtere i sanirati rudokope te ukloniti šljaku, ali nisan bezrezervno protiv. Jasno je da se zakoni ove države ne sprovode uvijek kako bi trebali, ali možda se, dok se pođe raditi TE nešto promijeni. I ugovori koji se potpisuju u Sarajevu su protivzakoniti ako ih nije blagoslovilo OV. OV ima potpune ovlasti kad su koncesije u pitanju. Mada OV ne daje koncesije, ni županija niti federacija ne mogu dati koncesiju bez suglasnosti OV. Vi ljudi jednostavno živite po onoj narodnoj "koga je zmija grizla..". Ne treba nas netko voljeti da bi napravio ono što mora, ako imaju interes napraviće ono što treba napraviti. A strah je dobar sluga ali loš gospodar. za gena
napisao Thomy, 17 09, 2008 Čudno, ja u našoj zajednici ne poznam niti jednog pravednika za koga bih mogao staviti ruku u vatru. Ako ti poznaš takvih 1000, kao što tvrdiš onda mi ne živimo niti blizu jedan drugom. Miliću
napisao Thomy, 17 09, 2008 Ja ni od koga, osim protivnika TE nisam čuo da će biti brdo šljake kod Lipe. Ako mjerodavni iz EPHB potvrde da je to točno, onda sam i ja protivnik TE i to veći od tebe, ali do tada ja to jednostavno ne vjerujem. za Ćiru
napisao Thomy, 17 09, 2008 Vidiš one cifre koje ja izračuna bazirane su na tvojim pretpostavkama o potrošnji lignita umnoženo sa svega 10KM po toni, što je u principu premala cijena, prije bi bilo 30 ili 50KM po toni, a to bi onda bilo150.000.000KM godišnje. Naravno u to ne vjerujem, što znači da si ti uvećao svoje cifre potročnje lignita. Te tvoje cifre su, najmanje nevjerojatne. I dodaj na to još 5KM po MW, ode cifra u nebesa. Zato kad izlaziš sa neprovjerenim podacima (koji idu na ruku protivnicima TE) moraš očekivati ovakve cifre. Kakve veze ima HE "Vrilo", koju je prije 100 projektiraka Austrougarska sa TE "Kongora", isto možeš tvrditi i za akunmulaciju "Buško Blato". I vidiš, po meni je jednaka budala i onaj tko je isključivo za TE i tko je isključivo protiv, pametni se drže sredine, sagledaju sve, vide što gube, a što dobivaju pa onda odlučuju. NAJGLUPLJA STVAR KOJU NETKO MOŽE NAPRAVITI JE ODBACITI ILI PRIHVATITI NEŠTO SAMO ZBOG PRETPOSTAVKI. kongoraninu
napisao Thomy, 17 09, 2008 Nemam djedovine koju bih mogao prodati, imam vlastiti biznis, ali znam dosta ljudi koji bi radili bilo što i bilo gdje. Za Thommya
napisao Poskok, 18 09, 2008 super će biti duvanjska bura za pepeo... kad ga natra povri Lipe prema Kongori i Borčanima, Omolju... Pivaćemo: pala magla.... Za Thommya
napisao Poskok, 18 09, 2008 Reci gdje želiš i dostaviti ću ti cjeloviti plan rudnika i te Kongora, naravno s odlagalištima šljake i pepela. Thomi
napisao Milić Vujadinović, 18 09, 2008 Ja jesam pomalo sa računalom na "vi" pa mi neke stvari pobjegnu ali nadam se da sam te dosadašnjim komentarima uvjerio da se oko TE događaju vrlo sumnjive i podle stvari. Sve što sam ti dosad pisao,pisao sam samo temeljem informacija iz predstudije EPHB i pouzdanih saznanja.Tako i to da će iznad Lipe točnije na lipski Krug biti deponirana šljaka i pepeo u visinu 130 m(zatrpava se:Lipski gaj,predio Šimunovca,stvara se jedno novo brdo ispod Omrčenice) To je sve vidljivo na ovoj prezentaciji za Dekanat gdje na jednom slajdu,kojeg su oni nazvali: STANJE NAKON 30 GODIN; vidljiva razina odlagališta od 130m u visinu,ukidanje cesta prema Borčanima i Blidinjama,na tom dijelu je vidljiv i iskop Prečnika 6/3km i dubine 300m.Thomi imaš sve informacije i iz politike i EPHB i nemogu povjerovati da nemaš njihovu predstudiju izgradnje TE,oprosti na iskrenosti! za thomycu
napisao čađavi, 18 09, 2008 Thomy ti ili si velika budala ili si veliki provokator,a možda si i jedno i drugo ! Di si sutra da popijemo kavu negdi ugradu ? Volio bi upoznati takvu glavu,jer,ti si mi stvarno najzanimljiviji lik koji se javlja,pilaš po svome i ne j.....š nikoga ni 1%.I zašto si baš Thomy,zašto ne Toma,Tomislav;Tomiica,Tometina ? Baš bi se volio napiti s tobom ! za thomy-ja i ostale zagovornike (ako ih još ima)
napisao ništarija, 18 09, 2008 Puno si naveo tvrdnji, pa nemam vremena na sve se obazirati. Jedan primjer tvoje kontradiktornosti - kažeš u jednom postu kako TE ne može ništa protiv našeg vjetra, a nekoliko redaka kasnije kukaš kako smrdi ugalj koji gori u šporetima i kako se dimi fratarsko grijanje. Onaj članak o TE se itekako odnosi na Duvno, jer je tamo izričito navedeno kako se u ovoj državi ne mogu pridržavati zakoni, pošto se nema novca. No, to je samo manji problem, daleko veći problem je rudnik i šljaka. Pročitaj što ti je Milić rekao, pogledaj u tu predstudiju i ako hoćeš otvori oči. Ako nećeš nemoj onda kukati na fratarsko grijanje. za čađavog
napisao Thomy, 18 09, 2008 Hvala ti na komplimentima???, ja pijem samo sa prijateljima. za poskoka
napisao Thomy, 18 09, 2008 Ako imaš tu dokumentaciju što tvrdiš, molim te objavi je na internetu, bar u skraćenoj verziji. Mislim da administrator neće imati ništa protiv, pa da malo raspravimo sve argumentirano. Vidiš ja nemam nikakve studije i sve što sam pisao, pisao sam kontra vas, jer sam na tribini čuo puno nebuloza i krivih razloga protiv TE, a većinom iz razloga straha i zavjera. Ako postoje stvarni razlozi protiv TE, ja ću ih prihvatiti jer kao što sam rekao, nisam ja vama problem, možda sam vam najbolji prijatelj jer sam vas upozorio na neistine i propuste kojima ste se kitili. Ako ste protiv TE morate imati dobre razloge za to i dokumente koji će biti dostupni svima a ne samo nekima. Miliću
napisao Thomy, 18 09, 2008 Moj Miliću, ti zbilja ništa da skužiš, jelde. Vidiš, niti ja imam informacije iz politike niti iz EPHB, ja samo koristim ono što mi vi date, što, ako mi se da pronađem na internetu i što čujem u razgovoru sa ljudima. Zato ja tvrdim da vi lajete na mjesec sve dok ne argumentirate svoje tvrdnje. Ako će nakon 30 godina brdo šljake biti visoko 130 m, ja ću biti protiv idiota koji bi to bili spremni napraviti, kad sam kažeš da će ostati rupa u zemlji prečnika 6/3 km koju neće zatrpati. Oprosti Miliću, ali to zbilja zvuči idiotski i nema baš velikog smisla, ali tko zna i idioti šetaju zemljom u tjelima običnih ili neobičnih ljudi. protivnicima TE
napisao Thomy, 18 09, 2008 Ovako ću reći, ja sam katolik, vjerujem u Boga i Isusa Krista, vjerujem da je razapet i uskrsnuo iako sve to nisam vidio, ali u ovom slučaju sam nevjerni Toma i dok se ne uvjerim u suprotno tako će i ostati. Jednom su već na sjednici OV bili gosti iz EPHB i pričali o ekologiji i određenim beneficijama od TE. Oni će opet doći kad oni misle da trebaju, a ne kad mi to zaželimo. Oni niti čitaju ovaj portal niti ih briga o čemu mi raspravljamo, tako da ne možemo niti očekivati da se uključe u raspravu i organiziraju javnu tribinu sada, ali će to morati napraviti kad za to dođe vrijeme. Ja znam da je našoj dijaspori važniji čisti zrak i zečevi za lov nego to kako ljudi ovdje žive (osim onih sa vojnim i njemačkim mirovinama) i to mi smeta. Kada prepoznam da su na prvo mjesto stavili našeg malog čovjeka, a ne svoje sebične interese onda ću prihvatit njihove savjete i sugestije. Dosada me nisu uvjerili u to. thomici
napisao stari čovik, 18 09, 2008 Ovaj tomica neki pametan čovik, sve dobro govori, ali mi se ne sviđa što neviruje u boga. bijo sam protiva centrale pa sam bijo za, pa sad neznam, dica mi kazuju da je to dobro vi da nije, ja mislim da moja dica bolje znaju nego svi vi zajedno, nema uvride za nikog, samo tomica dobro priča, svaka mu čast isti moj mlađi, je vas zeza ništariji
napisao Thomy, 18 09, 2008 Smrdi ona dva dana godišnje kad vjetar ne puše i tu ne vidim kontradikcije, ali gdje bi me to odvelo da pođem sada nabrajati sve vaše kontradikcije. A ovu stranicu i tako sada čita samo nas nekoliko kao što vidiš 395 čitanja i 120 komentara. Valjda ti je jasno, a vjeruj mi ima i te koliko ljudi koji bi prihvatili i TE kao što je u Gackom ili bar tako kažu. za tomicu
napisao čađavi, 19 09, 2008 Biti ću toliko slobodan da te zovem Tomica,toliko si mi omilio,a da ti pravo kažem oni y i h uz T mi idu na živce,ne stoje brate u Duvnu.Nije razlog da ne popijemo rakiju,a Duvno nije veliko pa mislim da se znamo barem iz viđenja.Možemo postati i prijatelji,zašto ne !? Nije valjda kod tebe kvota popunjena ? Samo pratim tvoje komentare i ne stoji ti baš priča u svemu.Mislim da ti tu puno znaš i puno toga kužiš,ali kako ti voliš reći stalno postoje po tebi ALI i AKO;ako bi oni ovo,ali ako bi oni ovako,ali ako oni ne bi onako,ali ako bi se oni pridržavali EU normi onda sam i ja ovo i ono.Zato si mi ti faca,pa bi stvarno volio s tobom na rakiju da probacimo koju. Pozdravlja te,nadam se tvoj budući prijatelj čađavi. Tomice
napisao Milić Vujadinović , 19 09, 2008 Tomice.kažeš:" Dajte dokumente,zašto bi bila dostupna nekima a ne svima"? Ja se također to pitam ..:Zašto mi moramo kopatr po općini u kojoj ti radiš i iskopat tu predstudiju izvodljivosti?U općini kao nitko za nju ne zna... Zanimljivo! Ti kažeš da vjeruješ u boga a o EPHB pričaš kao o ponovnom dolasku Isusa Krista na zemlju: "Ne zna se dan i vrijeme kad će doći u OV ali će doći,ti vjeruješ". Do trenutka ponovnog njihovog "silaska na zemlju" ti uporno propovjedaš njihovu vjeru jer si iz njihovih "tajnih poruka" osjetio božanstvo koje samo treba dotaći kad dođu. Sad ćeš opet reći da ga zabasa. Što se ne nađeš s čađavim i poskokom da ti ljudi daju dokomente koji potvrđuju ove moje tvrdnje o brutalnosti iskopa i mjestima odlaganja šljake? drama za kongorsko kazalište
napisao ništarija, 19 09, 2008 Kako ne bi ispalo da se ne držim obećanja i da sam ništarija našao sam malo vremena i dovršio započetu dramu za konogorsko kazalište koje će nam - ako Bog i EP dadnu - dobronamjerni investitori otvoriti u Kongori. Moža za premijeru budu izvodili Brechta, ali ako im ponestane tema bilo bi ružno da velika zgradurina s kristalnim lusterima priključenim na isti izvor energije kao crkvena rasvjeta zjapi prazna, pa evo završnog čina od duvanjskog sina. Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Četvrti, završni čin Grupa ljudi se skupila, da je manje djece i da ljudi djeluju odlučnije moglo bi se govoriti o demonstracijama, ovako ta skupina više liče na grupu koja čeka milostinju. Iznad glava nose plakat koji djeluje bijednije od same grupe, jer je očito da je prilikom pisanja plakata ponestalo crvene boje, pa je isti dovršen crnom, ugljenom bojom. Na plakatu stoji: „Da smo prije 10 godina znali!“. Grupi se obraća bivši lokalni poslanik Ivica koji je u međuvremenu postao ministar još uvijek nepostojeće države. Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Ministar Ivica: „Drugovi moji, gospodo draga, Ovo je skupljanje skroz bez veze. Gdje vam je nada? A gdje snaga? I gdje je vjera u poteze Narodne vlade? Kukate samo, Hoćete posla, lijekove, vode! Dobro vas bando, predobro znamo, Niste vi dostojni vaše slobode! Što ste se skupili? Plačete glasno, A radit nitko od vas neće. Ja vam sad kažem, sasvim jasno: Vrijeme ne stoji, sve se kreće, Rupu ste htjeli, vaša je ona, Ja za nju nisam nadležan više. Nema tu priče, ni pardona! Molim vas vičite malo tiše. Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Promukli glas iz grupe: „Ivica lijepi, ministre časni, Sunce ti naše, naša grano, Pametni, dobri, de nam objasni, Zašto se mrije ovako rano. Je li to naša elektrana U kojoj tuđin na smjenu radi? Il' to je naša duvanjska hrana? Kakvi nas ovo stigoše jadi? Što smo mi Bogu dragome krivi? Zašto nam djeca kašlju i stenju?“ Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Ministar Ivica: „Tko dobro radi, on dobro živi, I uči djecu svoju poštenju. Al vi ste banda, nemate kuća, Nemate njiva, nemate volje, Djeca su vaša od vas još žuća. Selite! Možda će bit vam bolje. Znali ste dobro što će biti, Rekli smo jasno vama svima, Znamo to dobro, i ja i ti, Da nema vatre gdje nema dima, Da nema uglja gdje nema rupe, Da nema posla gdje nema škole, I da su liječničke riječi skupe, Da djecu pluća od kašlja bole. Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Al' zato imate dimnjake vitke, Al' zato imate ceste po polju, U svakom selu vode pitke Od vaše vode puno bolju U boce lijepe ulivenu Po dvije marke litar samo. Ja sada moram po svoju ženu, Jer party Ivanu pripremamo, On vas sve voli, pozdrave šalje, I misli na vas kad god može. (obraća se potom svom vozaču koji cijelo vrijeme stoji u njegovoj blizini) Pali, što čekaš, vozimo dalje. Prođe i ovo. Hvala ti Bože. Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Narod se polako razilazi, svi nešto komentiraju, a raspoznaju se samo tri glasa. Prvi glas, muški: Jesi li čula, on nas voli, Kako je dobar, znao sam za to. Drugi glas, ženski: Je li te opet jako boli? Zagrli mamu maleno zlato. Treći glas, dječji: Mogu li malo ostati vani Ako ne bude prašine mnogo Isto ko ono jednom lani Kad sam čak lopte igrat mog'o? Drama o TE - završni čin
napisao ništarija, 19 09, 2008 Skupina ljudi odlazi polako, muškarci se raduju pozdravima njihova velikog i uspješnog prijatelja, a žene vode ili nose djecu. Nakon pražnjenja pozornice čuje se pjesma iza zavjese: Ima jedna elektrana Koja grije sve Duvnjake, Ima dima svakog dana, I prašine, blata, šljake. Bješe jednom obećanje Da će cesta doći k nama, Bješe pjesma, radovanje, A sad rupa stoji sama. Mi moramo sutra poći Na križanja neka strana, Dok nam svijetli usred noći Naša lijepa elektrana. Ništarija
napisao Milić Vujadinović, 19 09, 2008 Jako tužan završetak ove dobro pogođene predstave,zbilja si me nasmijao,imaš dara i smisla. Čestitam! Miliću
napisao Thomy, 20 09, 2008 E ti ga baš usra sa vjerom i elektranom. Što bih samo ja imao pravo vidjeti dokumente? Neka ih vide svi, čemu ih skrivati ako postoje. Ovo mi liči na ono "imam ti nešto za reć, al ti nesmim kazat". Ako imaš nešto što bi mene, a i druge neodlučne uvjerilo da budemo odlučni protivnici TE, daj brate objavi to na internetu, napravi nam link pa da svi to vidimo. čađavom
napisao Thomy, 20 09, 2008 Jasno je da meni priča ne stoji jer ja zbilja basam, ali isto tako ne stoji ni njima jer svi basaju. Čuo sam ja dobrih razloga protiv TE, ali nisu svi utemeljeni. Kad su velike stvari u pitanju mi, koji živimo ovdje trebamo odvagati šta je bolje za nas, a ne puštat nekakvu psihozu straha u javnost što me strašno podsjeća na akcelerator, pa bilo to nekom krivo ili pravo, odbijanjem akceleratora mi smo puno toga izgubili i sad svi to znaju ali je kasno za kajanje. Jednostavno ne želim da nam se nešto slično opet desi. Treba smireno i sa argumentima sagledat oba lica jedne stvari, pa neka narod odluči što hoće ili neće. Ja sam se uključio u raspravu na suprotnoj strani samo zato što to nitko nije na smislen način napravio i to ti je sva filozofija. Nije dobra rasprava gdje su svi na istoj strani. tomiju
napisao mrvica, 20 09, 2008 E tomi svaka ti čast, zbilja si zakon. šta got ti odlučiš i ja san za to. ništariji
napisao Thomy, 20 09, 2008 Bože dragi, ovo me tako podsjeća na black noir filmove i legendu Chaplina da je to čudo jedno. Eto samo da znaš da sam pročitao ove tvoje stihove i zbilja me podsjećaju na kišnu Englesku potkraj 19 stoljeća. Nemoj se uvrijedit, ali pitao bih te u kojem stoljeću ti živiš, pa u Gackom nije tako crno. Thomy-ju
napisao ništarija, 20 09, 2008 Pokušavam živjeti u 21. stoljeću, ali kad vidim kako u našem kraju funkcioniraju neke važne stvari pomislim kako sam u 19. ili čak u 18. stoljeću, na početku industrijalizacije i stvaranja nacionalnih država u Europi. Po mnogio čemu što se u nas događa je naše društvo još uvijek u tom dobu, zato sam namjerno koristio takav kliše (smisao pisanja, ma kakvo ono bilo, je prikazivanje određenih ljudskih osobina -kao straha, ljubavi, laži, prevare - pretjerivanjem). Ja rado karikiram i mislim da takav način izražavanja, bez obzira na pretjerivanje, jasno pokazuje naše karakterne osobine. Najčešće karikiram sam sebe, ali takve stvari ne objavljujem. ...
napisao uhf, 20 09, 2008 Kada ćemo mi do Njemačke Daje se na znanje
napisao Kongorani, 20 09, 2008 Sutra, nakon kratke svečanosti, polaže se kamen temeljac za kongorsko kazalište. Nakon polaganja kamena temeljca uslijediti će narodno veselje uz koncert grupe Teška industrija. Svi ste pozvani! Odbor za polaganje gore navedenog kamena temeljca ništariji
napisao Thomy, 21 09, 2008 Neznam ni tko si ni šta si ni gdje živiš ali mislim da si vrlo dobra osoba. Sviđa mi se što si pjesnička i romantična duša, samo nekad malo izmori sa dužinom komentara, jer tjeraš i mene da duljim i trošim svoje slobodno vrijeme kojega baš i nemam previše. za kongorane i thomy-ja
napisao ništarija, 21 09, 2008 Čestitam Kongoranima na brzoj inicijativi i otvaranju kazališta - nemojte zaboraviti veliku garderobu da radnici iz TE imaju dovoljno mjesta za odlaganje udarničkih ordena, čekića i srpova. Lokacija bi bila dobra pored pizzerije, pruža se lijep pogled na dimnjak, a ni rupa nije daleko. Thomy - malo brže piši pa ćeš (iz osobnog iskustva znam) imati više vremena. Znam i sam da je vrijeme skupo, znači ne moraš odgovarati na svaki komentar, ovo je dragovoljna razmjena uvjerenja koja niti su apsolutna, niti je tako važna da se moraju pročitati. Samo moje ime govori o tomu . THomice
napisao Milić Vujadinović, 21 09, 2008 Evo samo nekoliko citata tekstova koje si pisao: "Ako će nakon 30 godina brdo šljake biti visoko 130 m, ja ću biti protiv idiota koji bi to bili spremni napraviti, kad sam kažeš da će ostati rupa u zemlji prečnika 6/3 km koju neće zatrpati. Što bih samo ja imao pravo vidjeti dokumente? Neka ih vide svi, čemu ih skrivati ako postoje.Jednom su već na sjednici OV bili gosti iz EPHB i pričali o ekologiji i određenim beneficijama od TE. Oni će opet doći kad oni misle da trebaju, a ne kad mi to zaželimo. Oni niti čitaju ovaj portal niti ih briga o čemu mi raspravljamo, tako da ne možemo niti očekivati da se uključe u raspravu i organiziraju javnu tribinu sada, ali će to morati napraviti kad za to dođe vrijeme". 2 dio Thomici
napisao Milić Vujadinović, 21 09, 2008 Pa moj Thomice, zar ćeš ćekati 30 godina da bi se uvjerio da će šljaka biti visoka 130m i prečnik iskopa 3/6km?. Zar nije dovoljno vidjeti predstudiju?Ono gdje se odnosi na dokumente gdje govoriš "neka ih vide svi". Pa zar tvoji idoli već nisu trebali svakom građaninu kroz javne prezentacije prikazati svoj velebni projekt? Zašto ih skrivaju i ja se i svaki normalan čovjek pita?Ovaj dio gdje dižeš na pijedestal EPHB., Zar te ovo ne podsjeća na ponavni dolazak spasitelja? Oni će doć kad njima odgovara...!,ne kad odgovara narodu..!, jelda, koda rade na svojoj zemlji,jadno razmišljaš Thomice. za tomicu
napisao čađavi, 21 09, 2008 Akcelerator i rudnik sa TE nisu ni prbližno isto,ja mislim da ti to dobro znaš.Nije dobro da mišamo kruške i jabuke,a ovde je još veća razlika.I sam sam sudjelovao u prosvjedima oko akceleratora,kao mlađi momak,a i kao i mnogi drugi.Tek kasnije mi je bilo jasno da smo mi bili samo nečiji poligon za testiranje,da li će BH milicija pucati na Hrvatski narod u Duvnu.I kada to nije učinjeno,moglo se ići dalje.Ovo su druga vrimena i sasvim drugačiji problem.Neznam di si ti tada bio i šta si radio u to vrime ? A što se tiče podataka oko TE i rudnika,na tribini je dosta toga rečeno i to sve iz studije EP HZHB i prije toga pdijeljeno stotinjak kopija predstudija u TG-u,pa me čudi kako to nisi vidio,a znaš puno o tome ? Miliću
napisao Thomy, 22 09, 2008 Volio bih vidjeti tu predstudiju, a i finalnu studiju da bih mogao raspravljati o brdima šljake. Opet ću ponoviti, samo idiot može dozvoliti da se na našem polju digne brdo šljake visoko 130 ili 160m, a ostavit nezatrpanu rupu 3/6 km. Ja pristajem na TE pod uvjetom da saniraju brda šljake u toku same proizvodnje i još bi im postavio uvjet, da nam očiste općinu od svih nelegalnih deponija smeća i građevinske šute. A EPHB će organizirati javnu tribinu, a općina javnu raspravu kad za to dođe vrijeme, pa krivio se netko ili ne. To je tako, mi smo sitne ribice (mislim na nas na portalu) i oni sigurno ne čitaju naše komentare niti ih je briga za to što mi pišemo. Oni, ako neće ovdje raditi TE napraviće je negdje drugdje, a ugalj će iskopati i odvesti ga prije ili poslije, pa sviđalo se to nekom ili ne. Uostalom, za vrijeme rata su naši kopali lignit i prodavali ga jer im je trebalo para, nešto su čak i vojsci podjelili, a rupe nisu zatrpali i se nitko nije bunio, pa sad imamo jezera tamo. čađavom
napisao Thomy, 22 09, 2008 Princip je isti, sve su ostalo nijanse. Reci mi da tada nisi bio 100% uvjeren da ispravno postupaš? A to što ti nazivaš predstudijom mogao sam i ja napisati ili bilo tko drugi. Uostalom, na tribini se govorilo samo o razlozima protiv TE i to kao da je novo Gacko u TG-u gotova stvar. Znaš, ne mogu se složiti sa takvom vrstom argumentacije, tim prije što me je život naučio da je istina uvijek u sredini, a nikako nije vlasništvo samo jedne grupe i jednog razmišljanja. Uvijek treba sagledati oba lica jedne stvari pa onda donositi zaključke. Vi da biste uspjeli u naumu da okrenete svu javnost protiv TE, morali biste dogovoriti javnu tribinu zajedno sa prestavnicima EPHB i onda ih razotkriti i pokopati. Ako uspijete dokazati da je TE veliko zlo, 99% ljudii će biti protiv i pobijedili ste. Dotada sve ovo je samo lajanje na mjesec. ništariji
napisao Thomy, 22 09, 2008 Za kvalitetnu raspravu morate imati i dostojnog protivnika. Važniji su mi moji neprijatelji nego oni koji mi nisu prijatelji. Tko zna tko je kome prijatelj, a tko neprijatelj, današnji saveznici, sutra su možda protivnici i obrnuto. Thomice
napisao Milić Vujadinović, 22 09, 2008 Pa zašto uvijek tvrdiš da će netko kopat lignit pa sviđalo se to nama ili ne? Zašto ti toliko smeta rad javne tribine a ne rad EPHB? Tko je zlonamjeran,EPHB ili tribinaši koji organiziraju javno pa taman bili i apriori protiv? I ta tvoja tvrdnja da EPHB ne prati ovaj portal isto ne stoji,mišljenja sam da prate svaki korak i sagledavaju situaciju kad im je najzgodnije izvest svoju zamisao. Jel misliš da d.d Delminijum može biti alternativa TE? Ti samo vidiš nju kao spasonosni projekt a ništa drugo. Jel misliš da su svemu krivi Ćuza i Prka,,snose li i druge političke opcije odgovornost za poslijeratne neuspjehe? Gledaj prijatelju malo šire. Miliću
napisao Thomy, 22 09, 2008 Slušaj Miliću, vi ste dobronamjerni, ali razmišljanje vam nije jača strana. Tribina vam nije polučila uspjeh koji ste očekivali, ovo nadosiranje ne vodi ka cilju. Dao sam vam ideje kako pridobiti čitavo duvanjsko stanovništvo protiv TE. U Duvnu jako malo ljudi žele biti seljaci pa Delminium d.d. i nije baš neka alternativa, ali postojali su projekti koji su mogli biti dobra alternativa ali naši općinski čelnici nisu imali obzira za građane tako da ništa nije izrealizirano. Za ono prvo pitanje ću ti samo reći, dao Bog zdravlja da poživimo 20-30 godina možda se sjetiš što sam govorio, neke stvari jednostavno znam i bez da mi ih netko kaže (zahvaljujući tome sam u ratu više puta izvukao živu glavu zajedno sa dečkima koji su bili sa mnom). Prka malo manje, a Ćoza mnogo više, bar u proteklih 10-ak godina su isključivi krivci što nam je tako kako nam je. za tomicu
napisao čađavi, 22 09, 2008 studiju koju navodim nismo napisali ni ti ni ja,niti smo zato stručni,barem ne ja.Studiju je izradio Rheinbraun Enginering und Wasser GmbH Koln Deutschland po narudzbi JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNA d.d. Mostar i svi podatci su prezentirani iz nje i iz prezentacije za duvanjski dekanat iz srpnja 2008.g.I po tome svemu to nije samo novo Gacko u na Duvanjskom pollju već i 2-3 puta gore i neka gospoda iz EP dodju nas razuvjeriti.Koga god zanimaju ovi podatci,može ih dobiti u udruzi Duvanjska visoravan,a tako i ti dragi Tomica.A možete ih tražiti i u EP HZHB,pa me baš zanima kako ćete tamo proći ! Ako nešto dobijete,najljepše molim da nam se javite ! čađavom
napisao Thomy, 23 09, 2008 Ljudi su ljeni da dolaze i nešto traže. Najbolje je da je objavite na netu, pa zar je to tako veliki problem? tomici
napisao čađavi, 23 09, 2008 Lijenost će nam doći glave,pa nisi valjda i ti u toj skupini ?! A što se tiče neta,uskoro će to biti objavljeno. ...
napisao jozo m, 23 09, 2008 krvi ti, pa 153 komentara a nizašto... vi gori niste normalni, m***re mi. koda će kongorani i madoseljani dati da im sve uzmu i zapale, a oni će mirno gledati... nema govora... za koga ću glasat
napisao glasač, 23 09, 2008 Kako stojimo sa strankama, koje su za, a koje su protiv TE i rudnika? HDZ? HSP? HSS? Daje se ponovo na znanje
napisao Kongorani, 23 09, 2008 Obavješavamo cijenjemo pučanstvo da sutrašnje polaganje kamena temeljca za kongorsko kazalište ipak neće biti položeno iz razloga što su ljudi popizdili i ne daju njiva. A mi mislili da će jedva dočekat, jer će se svakako svi iseliti kad se iskopa polje. LJudi su nezadovoljni i sa ponuđenim scenarijima koje nudi Ništarija, zbog nedostatka (crnog, čađavog) humora. Ekipa iz Teške industrije prijeti tužbom i eno ih u birtiji mrtvi pjani. Molimo za pomoć. Odbor za polaganje gore navedenog kamena temeljca baš ste mi vi neki
napisao ništarija, 25 09, 2008 Ljudi moji jeste me razočarali! Ne date njive za TE, ne date za kulturu i onda još kažete kako vam moj scenarij ne odgovara. Teška industrija vas treba tužiti, a da su nastupili i ja bih vas tužio jer sam očekivao Rolling Stonese. Kad dođem u Duvno navratit ću u Kongoru (ako bude ceste) pa ćemo lijepo sjesti i prodiskutirati o humoru - tko god kaže da ga nema, ima da ga bude. Za našu lijepu TE mi ništa nije teško. Ako ipak dođe do polaganja kamena temeljca obavijestite me molim vas. Unaprijed hvala. ...
napisao uhf, 29 09, 2008 Svi protiv TE TE
napisao gustaf, 13 10, 2008 usisava ona sve što nevalja. a šta se ono dimi iz odžaka sa slike? mora da biraju novog papu u termoelektrani pa puštaju bijeli (neškodljivi ) dim? |
|||
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|